Saturday, August 1, 2015

Augustele luni august de pana acum

Sa stii ca din augustele luni august de pana acum chiar imi amintesc diverse. Am avut multe zile libere in majoritatea lor. S-au intamplat deci evadari, leneveli, cugetari si mai ales s-au intamplat intamplari cu oameni.

Dintre care am selectat doar o mana:

  • august 2007 ma prinsese in plina schelarie personala, asa ca tot faceam teste de pe net, sa vad cum mai sunt. Nu-i vorba, ca abia acum cateva zile am exclus, pe baza unor astfel de teste totally trustworthy si undoubtedly scientifical, ca as fi suferinda de depresie majora, schizofrenie, tulburare obsesiv-compulsiva, sindrom de deficit de atentie, tulburari din spectrul autist si tulburare de personalitate borderline. Mi-am reconfirmat INFJ-ul. M-am amarat oleaca, si-atunci mie ce sare si piper imi mai ramane? Doar oleaca, pentru ca apoi mi-am amintit ca mai raman alte condimente din belsug. Ce, schizotimicii si antisocialii nu sunt si ei oameni?
  • apucaturi si pupaturi in august 2008. Nu este ceea ce pare, pot explica :P
  • supararea pe sistemul medical de stat cand imi vineeeeee... In august 2009.
  • august 2010. So far so good.
  • re-citiri din august 2011. Tare mult imi place sa ma reintalnesc cu o carte cu care am avut o intalnire minunata prima oara. E mult belsug de sensuri si de intelegeri.
  • vrem sa fim siguri de ceilalti. Sa fim singuri ca ei sunt. Ca ei ne aud cand ii chemam. Ca ei vor veni. Cat suntem mici chiar avem acest noroc sa vina lumea la noi cand o chemam... Suntem si mai draguti si mai plini de incredere ca oamenilor le pasa de noi si ca nu vor sa ne faca rau. August 2012.
  • un roman magnific in august 2013: Middlesex, Jeffrey Eugenides. E greu, lung si dens insa isi merita eticheta grea de magnific.
  • radio Inhibitii FM, in august 2014, cu mama noastra cea de pe pamant.
Si acest august august o sa fie tot cu mult timp la dispozitie. Not the best timing insa il umple baiatu'... Si cine stie, poate la anul o sa am de ales dintre niste links fabuloase...

No comments: