Sunday, July 26, 2015

Unus.

A deveni din ce in ce mai bun pe masura ce traiesti, inveti, analizezi si intelegi. Sa iti integrezi toate partile ca sa devii tot. Tot tu, doar ca TU. Si Unus Mundus.

Parcurg cu grija, atentie si tihna colectia verde cu toate scrierile lui Jung. Am rabdare. Citesc pe indelete atata belsug de cunoastere. E treaba de o viata. Inca nu am toate volumele. 2, 8 si 10 imi lipsesc. As putea sa le cumpar pe toate gramada, insa imi mai pastrez placere si pentru mai tarziu.

O resimt ca fiind foarte 'a mea'. Interesant, pana acum nu am primit niciunul dintre volume in dar, desi am primit intrebari in acest sens de la oameni dragi care stiu ca pe un colectionar de carti il intrebi mai intai ce-i lipseste :P Probabil ca nici nu voi primi. Va ramane colectia 'mea'.

'Arhetipurile' are trei randuri de notite, adnotari si sublinieri. 'Psihogeneza' doua. Inca nu am mintea suficient de bogata si de mare pentru a finaliza cele trei volume din 'Mysterium', am ramas agatata undeva pe la mijloc.

Descoperirea lui Jung este o chestie pentru care nu voi termina nicicand cu recunostinta. Invatatul si asimilatul, aidoma. Integrez in tihna, putin cate putin, din tot belsugul asta. Ca in viata.

-sursa foto-

26 iulie 1875. Si anul asta simt sa sarbatoresc. Si ma gandesc si nu reusesc sa cuprind cu mintea: cum o fi sa fi creat ceva atat de rezistent? Sa lasi si acum urme, desi tu nu mai esti demult, demult...

No comments: