Thursday, July 30, 2015

Inimi reci

In primele zile din iunie, in plin avant sufletesc, am cumparat o gramada de pungute pentru cuburi de gheata in forma de inimioare.

-sursa foto-
De buna seama, acum am congelatorul plin de inimi reci.

Isi rad de mine de fiecare data cand deschid usa de sus, cu gand sa ma racoresc. La propriu.

Eu le scot din buzunarasele individuale cu violenta si agresivitate. Si le arunc cu premeditare in lichide mai calde decat ele. Racorire. La figurat.

Ele mor. Iar eu supravietuiesc. In their cold faces!

Desigur ca n-am sa mai cumpar, for as long as I live, pungute pentru cuburi de gheata de alta forma decat clasicele 'pernute'.

Daca vreau speranta pentru viitor, o sa pun mana sa plantez o padure.

2 comments:

Monica said...

N-am văzut niciodată o inimă topindu-se, voiam să scriu. Și mi-am amintit de înghețata de căpșune pe care mama o punea în tăvița de „cuburi” de gheață în formă de inimi. Doar că la vremea aceea nu mă interesau inimile care se topesc.
De ce pernuțe, de ce? Nu te placi agresivă cu inimile de gheață?

Dănu said...

Se fac rotunjoare cand se topesc, pentru ca se duc mai intai extremitatile ^_^

Cred ca la inimi din inghetata nu as comenta, sa nu se topeasca pana termin de comentat. Alea de gheata ma enerveaza rrau deocamdata. Nu e vina lor, e vina cui nu a apucat sa le vada intr-un pahar de limonada geniala, cum fac eu. Si vina mea, ca le-am cumparat si facut.

Pernutele, mai neutre, nu vor aminti nicicand de nimic. Poate doar daca esti teribil de nedormit.