Sunday, July 19, 2015

Bucurii mici-mici din ultima vreme

 Atat de dese si intense ca galeata cu fericire se umple iute. Chestie care are solutie, galeata cu fericire de rezerva. Sau galeata de rezerva cu fericire ;)

  • ecler cu cafea si ecler cu mango, pe bancuta la Ateneu. Ganduri, soare, zbor, citit.
  • felii de rosii carnoase, presarate cu (mult) oregano, alaturi de cuburi de branza de capra cu gaurele. Branza, nu capra, ca daca ar fi avut capra gaurele i se scurgea laptele pe te miri unde si nu mai ajungea branza neam deloc :P Cat de onctuos-frust se combina ele, tot cu gandurile si ideile si schitele si listele cu bulina de la capat!
  • linistea de dimineata de la sase, cu vrabii si adieri.
  • am constatat cu stupoare ca pana acum am fost doar in Bucegi si-n Fagaras. Decat numai!! Pe cale de consecinta, am intocmit o lista cu 'musai-de-haladuit-prin-in-viitorul-apropiat'. Si mai arunc cate un ochi pe ea si am un mic frison de incantare, asteptand atatea minuni. Ma si aud facand 'uaaaaaa!' in repetate randuri ^_^
  • paine-cu-unt-si-cu-dulceata-de-visine; paine-cu-unt-si-cu-dulceata-de-capsune.
  • pumni intregi de afine mici-mici si minunate-minunate.
  • puii de magarus de la Negoiu. Caii sunt mult overrated.
  • lecturi cu lacrimi de fericire, de incantare, de amareala, de tristete. Coincidenta adorabila de nume. A intrat si-n viata mea un Hector si chiar am nevoie sa fie un tip pe care te poti baza :P Sper ca exista o istorie similara si despre mame.
  • plimbarea nocturna cu inghetata de visine si cu inghetata de portocale cu busuioc.
Jumatate din fericirile mele sunt ale gurii si ale burtii. Om primitiv, ce sa-i faci... :P

No comments: