Wednesday, July 1, 2015

Alte iulii, cand au fost

Imi reprezint mental iulie asa: cald foarte, piersici, ziua Iepurelui, vacanta, leneveala, mult citit. Sunt tare curioasa ce am scris in ultimele sapte iulii, pentru ca nu-mi mai amintesc nimic dincolo de lichefieri variate si leneveli asemenea. Iulie pare sa fie mai mult un gust decat orice altceva.

In iulie 2007, in mijlocul unui haos intern, iata ca mai gaseam mici oaze de calm, de respirat. E drept ca greu, pentru ca plamanii erau comprimati de stomacul prea, prea plin. Plin de bun.

2008 cu un dor ciudat de ceva nenumit. Saudade, jinduiala, a tanji. M-am stricat de ras rasfoind luna ca sa aleg un singur link, eram murdara rau de tot de engleza pe la bot pe vremea aceea. You know what I mean?

Senzualitate si senzorialitate si texturitate ( :P ) in iulie 2009. Cu picioarele goale, in afara sandalelor, e mai multa simtire, mai multa viata. Nemaipomenitate, fantasticalitate, bataturitate.

Din iulie 2010 mi-a fost greu sa aleg. Poate pentru ca deja ma reparasem si amintirile din acea vreme imi sunt mai aproape, mai clare. Tin minte exact ce faceam si cum eram cand scrisesem textele respective, atat in minte cat si pe monitor. Asa ca din iulie 2010 o sa aleg trei: teribila constatare ca suntem la fel rau/i de tot, noi oamenii; nelinistea de a nu avea habar cand sa te opresti din incercat si din sperat intr-o situatie care merge la fel de lin ca un cal impiedicat; despre viata in doi potriviti mai cu virgula, care si ea e greu...

Te trezesti cateodata, in realitate, in mijlocul unor scene atat de teribil de frumoase ca ai spune ca e si ceva cinematografie la mijloc. Ca esti intr-un film. Curtea de poveste din iulie 2011.

In iulie 2012 cautam, intrebam, disecam. Cautam calea. Stiam eu ca exista. Acum nu mai caut nimic. Decat tihna, decat spatiu, decat vreme. Si ce-o iesi din asta o sa fie bun iesit. Razi linistit, ca si eu la fel am facut. Ce framantari mari au oamenii cat sunt mici, te si sperii :)

Ah, seducatoarea care m-a sedus la inceput de iulie 2013... Tre' sa-mi trec pe bucket list una din doua: fie lucrez la o gradinita fie fac o ceata de copii. Doar sa ma antrenez oleaca, sa fiu mai rezistenta la seductia bestiilor mici si adoraaaaaaabile ^_^

Serios vorbesc. Una din doua. Ca iaca, in iulie 2014 ma vrajise un mic domn, de ramasesem cu gandul la domnia sa si ai lui dinti putini, toti de lapte, pret de multe zile, mai tin minte si acum.

Acest iulie pare trist si inauntru, deocamdata. Sa avem rabdare. Inca nu am facut un crush pentru niciun mini-om insa nu-i timpul pierdut ;)

No comments: