Monday, December 29, 2014

Cum a fost Undreaua asta

(unde Undrea = Decembrie ;) )

La mine a fost lunga si plina de surprize. Unele bune, altele excelente si cateva din categoria mai putin bune. Cred ca au fost surprize cu de toate.

  • drumul pe jos, prin ninsoare, de la Unirii pana la munca, pret de vreo opt statii de tramvai. Nu mergea niciun mijloc de transport in comun pentru ca se deviase parada militara. Nu stiam ca merg atat de repede. De stiut, stiam ca mersul pe jos, prin aer si bataie de vant imi prieste. Am ajuns la munca stropita pana pe fund insa cu mintea limpede, plina de chef, energizata.
  • il mai tii minte pe domnul de il intalneam saptamanal de cateva ori pe Sebastian? Ala care de o luna deja dadea semne ca vrea sa se opreasca, sa strice bunatate de poveste ca dintr-un videoclip? Well, s-a oprit. Prima oara a aflat cum ma cheama si mi-a sarutat mana, very gentlemanlike of him. A doua oara m-a pupat pe obraji si mi-a urat 'sarbatori fericite'. Pe cand deja ma temeam de ce se va intampla la a treia oprire, probabil ca fata mea ingrozita de la episodul cu pupat i-a indicat ca relatia noastra progreseaza prea repede (:P). A treia oara ne-am zambit larg si eu i-am facut si cu mana (sunt convinsa ca isi face mai bine singur, insa... vorba vine). Incerc sa ma obisnuiesc cu numele lui. Nu-l pot spune altfel decat cu tonalitatea afectata a mamei in minte.
  • a fost tare amuzanta isteria Grumpy Cat de la munca. Nici nu mai stiu cum a inceput. Insa a fost bine. Ne-am amuzat cu saptamanile trimitandu-ne gifs cu Grumpy pe chat. Eu sunt mai solara de fel insa am o latura passive-aggressive numai bine potrivita cu Grumpy. Feliz Navi-don't! Ca orice isterie, s-a disipat treptat. Si acum, cand deschid fereastra de emoji dureaza muuuult, de la cate imagini am salvat. Must clean. Soon.
  • o tona de carti in dar de la Mosul. Pentru toate aspectele mele divergente, pentru toate curiozitatile mele renascentiste.
  • in alta circumstanta, total neasteptat insa adoraaaabil, dupa zeci de ani am stat in poala Mosului si i-am spus o poezie. Si-am primit un dar delicios si aromat, care cuprindea si un ceai de boboci de trandafiri din Persia. Distilat de amintirile ma chinuieste, fara chin. Doar cu aroma.
  • am avut chimie buna la dans cu un baiet di la Moldova, Vadim pi numili dumnialui. Ma intreb daca ar fi deplasat sa-l invit cand mai ies la dans cu Iepurul. Cu el, cu PadaWana si cu Iepurul we would totally rock the joint!
  • de fiecare data cand fierb legume pentru salata de boeuf (maxim de doua ori pe an), le mananc pe sfert inainte sa le toc. Doaaaamne, cat de buni sunt morcovii fierti! Si mazarea, mazarea! Nu stiu ce anume ma opreste de la a fierbe legume in restul anului si a le manca asa, simple. Sau or fi cele deja logodite mai interesante... They can commit.
  • doua seri aproape magice: concertul Quiet Night al domnului Sorin Romanescu si prima seara de Craciun, cand am rememorat, deja traditional, anul. Cu Iepurele cea din urma, cu Ana si cu Vero prima.
  • ca am cunoscut-o in sfarsit, in carne si oase, pe Vero. O geamana isteata, adorabila, classy. O prezenta diafana. Pacat ca e timpul scurt la oameni, ca la mine dorinta de a o vedea mai des si de a o cunoaste mai bine a ramas.
  • vesti noi de pe frontul crush-ului nepotrivit. Inca nu s-a dus, doar parea sa se. Pare chiar ca s-a agravat. Tine de atatea luni ca teama mi-e ca devine altceva. Ar fi grav. Si totaaal nepotrivit. Si, aparent, reciproc. Sa m-ajute cineva, vorba cantecului de baietei cretini. Pana una-alta, ma ajut singura. Friend-zone, cica e ca un fel de Triunghi al Bermudelor, cine intra acolo nu mai iese.
  • mandarine, clementine, mandarine, clementine, mandarinemandarinemandarine, clementinemandarine, maldarinemandarinemaldarine.
  • plimbarea de vazut luminitele, cu Oana. Simplu, frumos, firesc.
  • tristetea ca unii oameni aluneca pe nesimtite din viata ta. Stiu ca intra altii, poate mai potriviti. Insa nu scap de senzatia asta ca pierd pe cineva care ma stia intr-un fel in care nu ma mai stia nimeni.


No comments: