Sunday, November 9, 2014

Ultimele mele intrebari

Imi plac intrebarile, cand eram mica am pus prea putine si acum recuperez intreband toate prostiile si intrebandu-ma toate detaliile.

De saptamana asta:

  • fetele si femeile care pun des selfies pe fb au nevoie de chiar atat de multa validare si acceptare din partea altora? Nu li se umple rezervorul de laude nicicand? Cu cate likes s-ar satura, oare? Toate, cel putin cele care pun selfies care ajung pe wall-ul meu, sunt tare frumoase, cu ochi luminosi, trasaturi fine, zambete irezistibile, se machiaza impecabil. Nu le ajung oare complimentele pe care le primesc in viata reala? Sau deja nu mai primesc, cei din jur s-au obisnuit cu ele? Teoretic, ele ar trebui sa fie satule de apreciere estetica. Tot teoretic, mai infometate de genul asta de apreciere ar trebui sa fie femeile average, ca mine. Cum ar fi sa pun eu macar un selfie pe saptamana? Cu bretonul pleostit, pentru ca nu ma pieptan decat de sarbatorile legale. Cu o liniuta de mascara pe pleoapa superioara, inca nu am reusit sa imblanzesc mascara, hop-la! Cu pielea mea imperfecta, devenita deja trademark, ma mai si mir de ce mi se cere buletinul cand vreau sa cumpar si eu o bere. Cu buzele mele prea mici si asimetrice, nelucioase si nelipicioase, ne-sexos-intredeschise. Cu bluza prea acoperitoare. Si sa puna toate femeile ca mine selfies. S-ar inventa buton de unlike si-atunci nema-ioc si neam-deloc umplut rezervorul de laude. Lasand aberatiile la o parte, de ce femeile deja frumoase au nevoie sa le hranesti periodic stima de sine? Ele nu stiu deja ca sunt frumoase? Si-atunci, teoretic, nu ar trebui sa nu mai aiba nevoie de validare? Frumusetea e ca un fel de defect de fabricatie pentru o stima de sine sanatoasa? Oare femeile frumoase te epuizeaza energetic mai dihai ca femeile doar dragute / aceptabile daca le pui o perna pe fata? Pare destul de complicat sa fii o femeie frumoasa si pare sa manance mult timp sa-ti faci un selfie de nota zece, tre' sa te machiezi, sa te coafezi... Nu prea se fac selfies recent trezite din somn sau selfies intamplatoare, spontane, ati bagat de seama?
  • cu cat sunt mai multe likes cu atat e fata / femeia mai frumoasa sau mai de masa, pe gustul tuturor, ca franzela eftina si buna? Cu cat sunt mai putine e mai urata sau e mai de nisa, mai rara? Cu cat sunt mai putine likes valoarea unuia e mai mare si invers, cu cat sunt mai multe sunt mai putin valoroase pentru ca nu vin tocmai de la nisa ta, de la cei 'din acelasi film cu tine'? Oare s-a scris deja prima carte de psihologie sociala in lumea retelelor sociale?
  • fetele care lucreaza la o covrigarie de la Unirii, le-am zarit eu prin usa intredeschisa, sunt foarte, foarte slabe. Cu colanti albi si funduri mici, lipsite de orice urma de celulita. Si doar va dati seama de combinatia asta fatala, colanti si alb. Oare mananca si ele covrigi? Sau nu mananca? Tipele grase nu s-ar angaja la patiserie / covrigarie de teama sa nu se ingrase si mai mult sau nu sunt angajate de teama patronului ca astea baloteaza din productie pe furis?
  • martorii lui Iehova care fac misionariat pe strada sunt platiti sau fac voluntariat?
  • s-a desfiintat o trecere de pietoni foarte folosita si utila pe Liviu Rebreanu si pietonii inca nu s-au adaptat. Trecem toti, gramada sau cate unul, tot pe-acolo. Nici soferii nu s-au adaptat, incetinesc si opresc fara probleme. Sunt curioasa daca intr-o luna o sa fie la fel... Mie cat mi-o lua sa rescriu informatia de traversat pe-acolo, intarita in atatia ani prin practica zilnica?
  • o fi o strategie buna sa fac pe incapabila ca sa scap de niste proiecte iritante de la munca? Sau mai bine ma duc, cu o sinceritate vecina cu prostia si-o incapatanare idem, sa spun ca nu mai vreau pentru ca acele proiecte ma consuma emotional?
  • in unitatile / spatiile supravegheate video exista si-un angajat care se uita la televizor si urmareste activitatea de pe camere? Unde s-or anunta posturile astea vacante si cum s-or numi? Supraveghetor video? Privitor profesionist la TV? Agent de siguranta?
  • De ce inca nu se poate schimba macazul din tramvai? Cum se cheama instrumentul ala lung, metalic, cu care se schimba macazul?
Atat deocamdata. Daca o sa ma mai roada o intrebare, revin cu completari

No comments: