Saturday, November 1, 2014

Noiembriile trecute

Oamenii au, in general, o parere proasta despre noiembrii. Ca sunt reci, ca sunt ude, plouate, cetoase, noroase... Le face fiecare cum ii vine la gura. Le spun, ca sa stie, ca eu le iubesc. Tocmai pentru ca sunt cetoase si aerul din serile cu ceata e cel mai gustos din lume, iti vine sa scoti lingura si sa te apuci sa-l mananci. Tocmai pentru ca sunt noroase si asa avem sansa sa aflam daca bucuria e a noastra sau e dependenta de vreme. Iar astfel putem lua masuri din timp, daca bucuria nu a noastra, de la noi de dinauntru. E lumina frumoasa si pe nor, daca vrei. Si-mi mai place pentru ca noiembrie vine cu dovleci, in general, but let's not go there yet. Yet :D

O selectie din ultimele mele noiembrii:

2007 - o amintire cu soare, praf si gaste, de cand eram eu de un metru, give or take: Poveste cu un card de gaste.
2008 - o povestioara adorabila din The Orange Girl  - Can you wait a little longer? (a little-bittle :P)
2009 -  pentru ca fundurile duble se intretin cu multe calorii din cele gustoase, voila deseo del dia la subsemnata - un rucsac cu
2010 - foarte aproape de un adorabil burn-out, cautam sa-mi angajez asistenti personali mici, isteti si trei la numar: Job Description pentru trei Spiridusi de Casa.
2011 - o senzatie minunata din apartamentul micut din Brasov, pe care o sa o tin minte toata viata: Masina de spalat.
2012 - obsesia mea dintotdeauna, de ce nu se exista Instructiuni de folosire la oameni. Decedecedece.
2013 - de luni, promit! Ah, si Rezervorul, musai.

No comments: