Wednesday, November 5, 2014

Bulinute aiurea

  • singura chestie pentru care mi-ar fi placut sa fiu barbat sunt camasile. Recunosc, m-as fi descurcat jalnic ca barbat cu structura mea mentala si sufleteasca. Asa ca mai bine imi cumpar eu singura camasi barbatesti si am rezolvat problema. Ca femeie ma mai descurc cum ma descurc.
  • ma scot din sarite gutuile. De fiecare data cand vad una mi se face pofta si de fiecare data cand trec la fapte imi pare rau de timpul pierdut rozand o chestie care se inghite atat de greu. Si ma simt vinovata sa las gutuia pe jumatate, cand o vad asa maro-trista. Asa ca o mananc, cu noduri, pe toata. Never again! Serios, pai in timpul ala puteam manca juma' de bananier.
  • sa vedeti, cand aveti vreme, Boyhood. Incep sa-l ador pe Richard Linklater pentru felul in care se angajeaza el in filme si pentru lucrurile delicate pe care le zareste in sufletele oamenilor. Imi place sa-mi imaginez ca il bantuie unele personaje fictive pe care le-a creat, ca vrea sa le puna viata pe un fagas sau altul, ca ar fi de acord cu vorba mea preferata, daca as avea cand sa i-o impartasesc, la un ceai de vorba: Viata la oameni e greu (da' e si frumos).
  • ma irita si ma amuza ce se intampla la mine in cap: iau o hotarare rationala pentru ca stiu, cu lista lunga de argumente, ca asa e mai bine; pe partea de gut feeling nu sunt total de acord, stiu ca e vorba de ceva karma nerezolvata (doooh, ce putea sa fie, it's me talking) si daca nu ma bag in treaba asta acum, sa o rezolv, in ceva vreme o sa ma trezesc intr-o situatie similara, cu o persoana similara; pe partea de subconstient revelat in vise, nu mai visez altceva decat. Asa ca zilele mele patru consecutive de reset au fost degeaba. Subconstientul meu e un inconstient si nu vrea sa intelegeeeee!
  • am revazut, matinal, pe cand oamenii seriosi se duceau la munca, The Aristocats. Am chicotit singura, ca de ras deja nu mai poate fi vorba, am reusit sa invat filmul pe de rost si pentru efectul de umor e necesara putina surpriza. A fost frumos si sunt recunoscatoare pentru acest ragaz. Pentru restul saptamanii o sa fredonez doar piesa lui Thomas O'Malley, meeeeeeeoooow.

3 comments:

Magarul de Aur said...

Regret ca sunt prea mare sa-ti dau camesile mele. In another life, blabla.

Dănu said...

Sa tii minte sa cresti cat mine si-atat, da?

Magarul de Aur said...

Cat e cat dumneavoastra, domnita? Va evaluez la 1,70, cam asa? Sa fac cerere de pe-acum.