Saturday, October 4, 2014

Trenul

M-am trezit, iar, inaintea alarmei. Ceea ce mi se pare normal, eu sunt cu mult mai smechera decat ea.

M-am trezit dupa un vis tulburator. Eram intr-o gara, ma invarteam cu un aer destul de flower-power pe-acolo, imi cumparasem linistita biletul, ma uitam pe pereti, la oameni, la agitatiile lor. Era cald si placut, imi vedeam degetele de la picioare iesind de sub o fusta lunga, cu volum.

Calmul s-a sfasiat brusc cand mi-am dat seama ca nu stiam cat e ceasul si m-a napadit ideea ca poate trenul pentru care imi luasem bilete sta sa plece. Cat o fi fost ceasul? Ma invarteam aiurea cautand un ceas de-ala frumos, mare, somptuos, cum doar in garile vechi mai gasesti.

Tot alergand haotic am ajuns la peron, un domn cu chipiu tocmai inchidea o poarta glisanta care separa peronul de restul garii. Si s-a lasat peste mine o panica neagra, nu stiam unde am lasat bagajul, stiam sigur ca am o geanta dupa mine, de ce-oi fi lasat-o cine stie pe unde, am avut o reactie extrema, pe care nu as avea-o ni-cio-da-ta in viata reala: am urlat cat puteam de tare "nuuuuuu!", insa nu asa, simplu, ci cu o tonalitate isterica, de sfarsit de lume.

Speriat, domnul cu chipiu a renuntat sa mai inchida poarta, m-a lasat sa trec pe peron, acolo m-am invartit ca o proasta pe loc, nu puteam sa plec fara bagaj, trenul era plin, erau oameni agatati de usile exterioare, altii ieseau pe jumatate pe geamurile compartimentelor, deja se pusese in miscare, n-as fi avut cum, cu fusta mea involanata, sa ma agat si sa merg asa.

In acelasi timp, in cap mi se construiau planuri alternative. Nu stiu daca in capul din vis sau in capul care visa. M-am trezit cumva ravasita de sensul simplu, concis si dur al visului. Apoi a sunat alarma.

Am mai ramas in pat vreo juma' de ora, rumegand la sensul dur de mai sus. Refuzandu-l, acceptandu-l doar pe bucatile care ma avantajeaza, cautand scuze. Gasindu-le, aren't we smart and bright.

Desigur, as fi putut sa-mi suflec volanele (vorba vine) si sa dau dracului geanta, totul ca sa prind trenul. Insa ar fi fost o calatorie incomoda si neplacuta si daca iti sufleci volanele prea tare esti tot mai putin doamna si femeie.

No comments: