Friday, October 31, 2014

Bulinutele de Brumarel

Bine ca a trecut Brumarelul, m-a cam ciuruit. Ies din el cu gauri prin care mi se duce energia. Am asteptat, cu cata demnitate am putut, sa treaca. In realitate a fost vorba de demnitate si ciocolata. Am mancat, cred, o basculanta cu ciocolata. Inca o luna ca asta si o sa ma deplasez prin rostogolire. O sa am raza egala cu pierpatrat.

Sa recapitulam pe scurt si iute, sa nu rasucim cutitul in rana.

  • Angela de la Mindblower, o sa povestesc mai pe larg cat de curand;
  • am sunat-o pe Michelle de ziua ei de nume si mi-am dat seama ca mi-e taaare dor de ea. In top trei oameni pe care ma bucur ca i-am cunoscut la multinationala. Intr-o viata viitoare, cand o sa am o karma mai spalata, o sa am o mama ca ea ^^;
  • salatele cu seminte de chia, cu atata textura dragalasa;
  • borcanele cu dulceata de smochine, golite incet si temeinic cu lingurita verde cu coada lunga, fara numar, fara numar;
  • crush-ul meu nepotrivit a atins un apogeu in aceasta luna si de acolo, cum era si de asteptat, a inceput sa go downhill. Praise the Lord :P Eu zic ca intr-o luna se duce de tot, abia astept sa fiu capabila sa ma concentrez pe continut atunci cand o sa-mi vorbeasca. Performanta mea o sa se imbunatateasca induiosator de mult.
  • sper sa mi se estompeze cat mai iute amintirea weekend-ului la munte cu colegii de la munca. Ciorba divina facuta de Jefe si plimbarea cu minunate culori de toamna plus catelul rotund Norocel si strazile abrupte din Busteni, precum si faptul ca am dezvoltat un crush subit pentru germana nu echilibreaza eficient  tot restul. Oh, iar dezamagirea ca nici la varsta asta nu reusesc sa ma prefac suficient de bine ca sunt ca ceilalti, te-ri-bi-la. I'm an alien, I'm a legal alien. Sa-mi dau seama ca, oricat as crede eu ca am evoluat, inca am asteptari de la ceilalti. Ca evaluez si abia apoi accept, ca masor dupa ocaua mea, ca judec dupa standardele mele. Ca sunt atat de departe de ce am nevoie sa fiu. Si amaraciunea aia din suflet, aia, da, aia mult mai taioasa decat ma asteptam sa fie. Courage, dear heart.
  • domnul cu care ma intalnesc macar de trei ori pe saptamana pe Sebastian, eu cu castile in urechi, el idem. Ne zambim larg, ne salutam fara sonor. Imi place sa cred ca ne inveselim reciproc ziua. Ce frumos ar fi sa ramana totul asa si sa nu se opreasca in nicio dimineata pentru mai multe cuvinte!
  • am aflat slabiciunea dulce a unei doamne care mie mi se pare simpatica insa reciproca nu este valabila, asta se vede prea clar. Guess what, acum mi-e si mai simpatica. Imi vine sa-i trimit, cu un curier secret, o cutie mare cu batonul ei preferat insa ar sti ca sunt eu si asta ar strica toata surpriza. Oare de ce nu-i place de mine? Ca sunt chiar adorabila uneori, e drept ca din ce in ce mai rar.
  • rocktombrie, fie si fragmentat, cu Ioana. Am invatat de la ea ceva Manowar si cred ca o sa-mi placa si mie dupa ce gasesc ceva ragaz sa ii explorez pe indelete.
  • amestecul de nectar de caise de la Mega cu infuzie de ghimbir sau de busuioc, 50:50.
  • noua masina de spalat, oh, the joy! Are un buton magic, push and wash si, in general, zici ca e nava spatiala. O sa-i descopar eu toate secretele cat de curand. Parca vad ca tot de butonul asa dragalas si albastru o sa-mi placa cel mai tare si mai tare.

No comments: