Wednesday, September 24, 2014

Stanisław nu-i chiar wow

Mai am destul de putin timp de citit in ultima vreme. Dispozitie, din pacate, cam la fel.

-sursa foto-
Citesc Solaris cu picatura, la dus si la intors. Si nu reusesc sa-mi dau seama daca nu-mi place sau e vina traducerii teribil de bolovanoase si impiedicate intr-un navod de adjective greoaie. Citesc de parca as manca o gutuie.

Recunosc, sunt vrajita de oceanul plasmatic, de vizitatorii nascociti si de cei doi sori. Mi-ar placea sa stiu desena, se schiteaza niste imagini foarte frumoase in mintea mea cand citesc si nu am cum sa le scot de-acolo... pacat.

Desigur, nu puteam rata propozitiile-cult din Solaris:
Nu cautam pe nimeni in afara oamenilor. N-avem nevoie de alte lumi. Avem nevoie de oglinzi in care sa ne rasfrangem.
Continui cu portiile mici de citit si sper sa fie din cauza traducerii.

No comments: