Sunday, September 7, 2014

September. Do you rembember.

Imi place tare mult si de septembrie. E cu pere, cu smochine, cu nuci noi si degete maro, cu miros de frunze arse, cu rechizite, cu castane pe aleea din fata blocului. Cu imbratisari pufoase sub forme de pulover, cu esarfe si cu adieri racoroase. Cu zilele fecioarelor curate, ordonate si rautacioase pe alocuri, vezi ma-ma.

In septembrie 2007, o carte adorabila, mica, lejera insa memorabila. Domnul Ibrahim si florile din Coran. Daca dati de ea, luati-o, cumparati-o, cititi-o, o sa va ramana in suflet cu anii.
In septembrie 2008, oameni. Cand mi-am dat seama, inca o data, ca spectacolul meu preferat sunt oamenii. Ei.
Ganduri all-black, de zi ploioasa, parca. In septembrie 2009. Si-acum imi mai plac tacerea, sensul, profunzimea si relationarea adevarata. Acum parca mai abitir.
In septembrie 2010, tentatia vietii mici, din ce in ce mai puternica, bag de seama. Si-un cantec despre o femeie ca briza, *blush-blush*.
Oameni si prune, septembrie 2011. Si oameni si mere, plus o veche modalitate de a cere in casatorie o fata :P
In septembrie 2012, eternele bucurii mici-mici. Hai ca incep sa devin previzibila, zau asa.
In septembrie 2013, Khwab, tu ce mai visezi?

Enjoy, sa va amintiti si voi, intr-o seara, la un pahar de must, de septembriile voastre care au trecut insa au lasat urme.

No comments: