Tuesday, September 30, 2014

Bulinute de septembrie

De ce o fi cerut domnul de la Green Day sa-l scoale cineva cand se termina septembrie nu inteleg deloc. Mie mi-ar fi parut rau sa pierd tocmai Rapciunele :P

La mine a fost bine, ia sa vedem cu bulina de la capat:

  • am inceput un proiect nou, comunic pentru un loc care mi-a pansat mie sufletul cand aveam mai mare nevoie. Sper sa am inspiratie si disciplina si sa fac treaba buna, sa le intorc macar partial binele facut si neplatit pana acum.
  • am luat antibiotic la opt ore si a trebuit sa ma trezesc in miez de noapte, cum faceam uneori cand eram mica. Si acum tin minte senzatia aia de lichid rece care se ducea in jos pe gatul cald si foarte cald, pe dinafara de la patura si pe dinauntru de la ce o fi dus la nevoia de antibiotic. Doar ca acum a trebuit sa ma trezesc singura si cana mi-am tinut-o tot singura, sunt mare. Uf.
  • am facut poze cu Iepurele in statie la (H)Lizeanu, ne-am hlizit pe toata durata proiectului.
    -Iepurele Niciu' in statie la (H)Lizeanu, hlizindu-se, desigur-
  • am sarbatorit-o pe Mao, a implinit o cifra dolofana. Daca se tine de media duratei de viata din familie, o sa o mai sarbatorim de vreo 17 ori, so help her God, poate chiar mai mult. 
  • am mancat un munte mic de piure cu destrabalare de unt si un delusor de dulceata de smochine. Mi-a fost de bine, chiar de foarte bine, pacat de pantalonii portocalii, ca i-am probat si nu prea ma mai incap. Sa le fie rusine ca nu sunt mai adaptabili, ei ar trebui sa se dea dupa mine, nu eu dupa ei....
  • e o doamna de serviciu, mi-e tare simpatica. Vine si-mi spune tot felul de secrete si-mi zambeste frumos si ghidus. Parca ne stim dintr-o alta viata, serios.
  • aerul racoros si crocant din diminetile de septembrie, pielea care se infioara, degetele de la picioare reci.
  • smochinele, slava cui le-a inventat si Bubului ca stie cum sa se ingrijeasca de smochinii care nu se mai opresc din rodit.
  • sucul de morcovi de la Mega. Mega love, sper sa devin portocalie cat mai curand, let us become one :P.
  • am invatat un dans popular romanesc la Balkanik, de la gratioasa de Mihaela; si inca oftez dupa o fusta tiganeasca, haolio, o sa-mi cumpar eu una la anu',

No comments: