Thursday, September 25, 2014

All of

De cateva zile, Iepurele Niciu' ma tine pe regim muzical de enamoramiento. De fiecare data cand e ea la butoane, pune All of  Me a lui John Legend.






Nu ma plang, mi se pare o piesa adorabila si de-o poezie simpla si grea, lasa urme in suflet. Pun pariu ca si peste zece ani piesa asta o sa ramana in topurile iubarete, a surprins perfect niste clisee ale sufletului uman fascinat de alt suflet.

Plus ca eu i-am sugerat sa o asculte ca o sa-i placa rau. Rau ii place, am avut dreptate. Daca nici eu nu cunosc Iepurele... :P

De speriat, ma sperii putin. Cand vin versurile mele preferate (cards on the table /  we're both showing hearts) imi apare in minte, din nimic, imaginea cuiva. Care imagine tot apare, ba dimineata, primul lucru dupa trezire, ba seara, inainte de a adormi, ba daca nu ajunge la timp. Cica asta-i semn de boala sigura.

E frumos insa total neplanificat (mai erau niste versuri, 'you're really growing on me / or am I growing on you') si nepotrivit. Din alt film decat filmul meu. Cu alte valori, destul de mult indepartate.

Desigur, stiu despre mine ca sunt la nivelul la care imi pot contine infatuarile si crush-urile. Pot lua din starile astea partile lor placute si pot retine tendintele de a actiona sau de a lasa sa se vada, de a da de inteles. Insa mai stiu, daca ma uit cu mult curaj si-un microscop puternic inauntrul meu, ca-mi pare rau ca pot sa le contin. Ca as vrea sa se vada. Ca as vrea sa actionez.

De mirat, ma mir mult. De sufletul omului, cu studiu de caz pe al meu de data asta. Cum poate sa cuprinda, simultan, un cap pe umeri si altul in nori. Cum pot sa creasca in el, nedetectate, unele imagini, si te trezesti ca-ti umplu procesorul si se insinueaza pe fundalul intamplarilor zilnice des, foarte des, extrem de des, interesant de des. Si totusi le poti contine si ti le poti explica.

Cine ne-o fi inventat genul asta de suflete, zau asa?

No comments: