Sunday, August 3, 2014

Playground

Beau vin rosu si bine aerat din paharul pictat de Gia. Doar am zis ca doar din el o sa beau :P E inainte de 12 insa, la naiba, e duminica, nu conteaza.

Bate vantul si se umfla perdelele peste tot prin casa. Am lasat toate usile si geamurile deschise la perete special pentru asta.

Scriu si ma gandesc. De fapt, in ordine inversa. Ce bine ca am prins si vara asta! Ce bine ca, parca, sunt mai mult decat in martie, de exemplu. Stiu mai multe, am cunoscut o mana de oameni misto dintre care mi-am selectat deja cateva degete, intru aprofundare si imprietenire.

Am mai citit ceva pagini care mi-au ajuns in suflet, am mai vazut cateva filme si am petrecut multe clipe frumoase, pentru care am fost recunoscatoare.

Am umplut borcanul acela in care pun eu zilnic cate un biletel cu un lucru frumos petrecut in ziua respectiva. Nu stiu cum o sa le indes pe lucrurile frumoase care va sa vie in lunile de pana la sfarsitul anului.

Am invatat sa gatesc friptura de miel si de porc.

Am baut cea mai buna bere si am primit cel mai daniela colier.

Nu mi-a mai stat de multa vreme lumea in loc cand si-a atins un domn, ca din greseala, mana lui de mana mea. Ce pacat totusi ca good chemistry e doar atat, un fapt biologic! Ce bine ca stiu asta acum!

Am citit pe malul lacului, cu Iepurele alaturi, am ras, am vorbit si am mancat visine.

Ce bine ca sunt si ca sunt toate lucrurile astea minunate in lume, sa ma bucur de ele! The world is my playground, vorba unei minunate.

PS: am o slabiciune inexplicabila pentru Simply Red, oare am mai spus asta?

1 comment:

irina said...

Si eu notez cate un lucru bun pe zi! Am facut asta tot anul trecut, si am decis sa continui si anul asta. E asa frumos la sfarsitul anului cand recitesti totul :)