Thursday, July 31, 2014

Bulinute la cuptor

-sursa foto-
Iulie. Hmmmm. In iulie sunt Zilele Racilor, niste oameni adorabili, delicati si cu suflete pline de povesti. Iata ce am facut eu de zilele lor:

  • l-am sarbatorit pe Iepure. Cred ca a fost bine, Iepurele s-a bucurat, s-a umflat putin in pene, ma rog, blanita.Cred ca eu pe Iepure l-am primit cadou in aceasta viata, ca sa invat sa fiu un om mai bun. Sa-mi traiasca.
  • am descoperit ca strong am I with the force, but not that strong.
  • am mai avut de trait un studiu de caz pe situatia 'cand antipatizezi pe cineva, problema e la tine'. Pe-asta, spre deosebire de anterioarele, l-am rezolvat cu nota mare. Am tras aer in piept, m-am facut fluida si fara mari asteptari si am inteles ca si el e tot un om, ca are insomnii, gesturi adorabile si ca e posibil chiar sa avem o mana de lucruri in comun. M-am trezit chiar dorindu-mi sa-l ingrijesc, sa-i fie bine, sa nu se mai enerveze. Decretez ca e imposibil sa stai aproape de cineva, sa-l observi cand se crede singur, sa-l auzi fredonand, sa incepi sa-i inveti tiparele de comportament, nevoile, sa-i privesti unghiile si urechile si gatul si sa nu-ti fie drag asaaa, pur si simplu, pentru ca exista si largeste si el spectrul variantelor de oameni. Antipatiile si lipsele de simpatii vin intotdeauna din noi, din ce avem noi pe dinauntru. Niciodata din cum este, ce zice si ce face Celalalt.
  • am mancat afine, zmeura, caise si piersici si I skip a heartbeat cand ma gandesc ca urmeaza sezonul de tarat pepeni in vizuina.
  • intalnirea scurta, matinala, racoroasa in parc, cu Ena. Sa ai propriul tau provider de cosmeticale Avon care mai are si o viata misto si-ti place e o adevarata binecuvantare. Ca sa nu mai zic ca ma dau in vant dupa pungutele lor de hartie, pe care nu le-am primit niciodata pana acum, desi cica se dau din belsug. Iar mostrele de parfum cadou, oh the olfactive joy! Iubesc conversatiile despre tarte cu somon, aluaturi, biscuiti si viata mica si frumoasa. Am descris amandoua parfumuri de mai ca ne lasa gura apa, i-am povestit despre vecinul meu de la doi care lasa in urma niste efluvii de ti se inmoaie genunchii. Cum am scapat de rusinea de a fi nevoita sa fiu needucata si sa-l intreb 'ma scuzati, ce parfum folositi, ca mor daca nu aflu ca sa-mi iau si eu'. S-a intamplat sa intru intr-un magazin si sa ma cheme de pe un raft exact sticluta asta. Am deschis-o si mi s-au inmuiat genunchii, motivatia fiind dubla: mirosul de poveste si apoi pretul :P
  • am mancat inghetata in fiecare seara, blush-blush. Domnul de la chiosc s-a invatat cu mine si imi zambeste intelegator.
  • am purtat, pentru prima oara in acest an, cea-mai-minunata-rochita. A fost o zi grozava, m-am bucurat sa vad cat de bine inca ne venim una alteia. Ea arata bine pe mine si eu in ea. Sper sa ne mai tina multi ani.
  • prima vizita la Metoc. Atat de tarziu in an insa ce bine ca s-a intamplat!

No comments: