Saturday, May 10, 2014

Solutie pentru zilele maro

De mult n-am mai avut o zi maro*. Nici nu-mi mai amintesc. Asa ca dupa-amiaza zilei de ieri, cu gramada de suparare, anxietate si "ce caut eu aici?" cazuta brusc pe mine m-a surprins foarte tare. Daca gaseam un coltisor ascuns, m-as fi vârât in el, sa plang putin. Mai mult.

Pentru ca n-am avut conditiile necesare desfasurarii acestei activitati atat de utile descarcarii de furie / suparare / anxietate la femei, m-am intors spre casa pleostita toata. Insa nu mai putin isteata. In gramada de ganduri negre, unul a fost alb. Avea deasupra o bula, ca in benzile desenate, care era plina cu vorbele urmatoare: cum ajungi, bei un pahar cu apa, te schimbi in echipamentul de alergat, bagi castile in urechi, dai volumul FOARTE TARE si pleci la doua ture de lac.

Desigur, singura idee buna pe ziua respectiva :) Rectific, minunata.

Pana am ajuns in parc, ziua ajunsese cafenie. Pe scarile care coboara din strada in spatiul pentru copii a inceput 'Voulez vous' si, subit, ziua era mai mult latte macchiato. Dupa prima tura, pe 'La Boheme', ziua mea deja parea un pahar inalt cu milkshake de capsune si marshmallows roooooz pe deasupra.






La urcare pe scarile din paragraful de mai sus, ma prapadeam de ras in mintea mea, minunandu-ma de cat de repede mi s-au schimbat starea, ziua, perspectiva; de cat de multa drama generasem in numai cateva ore in care contextul mi s-a parut potrivnic; de cat de delicioase si rapide sunt endorfinele din sport; de piesele astea doua fabuloase care ma pot umple de euforie oricand, in orice conditii m-as gasi.






Din tot sufletul, cred ca daca ai o zi proasta o poti repara si-gur cu o pereche de adidasi in picioare, niste casti cu muzica minunata data tare in urechi si un parc oarecare (desigur, al meu mai e si frumos de pica, insa si unul oarecare isi face treaba).

Don't take my word for it, incercati ;)

* - stiti voi bancul cu Stefan cel Mare, cum isi tragea pe el pantalonii maro cand navaleau turcii si erau cata frunza cata iarba :P

No comments: