Saturday, May 31, 2014

Buline mai buline decat altele

Mai ca a trecut luna mai de parca ar fi fost mai putina decat alte luni. Nici nu stiu cand s-a dus. Desigur, as putea sa numar borcanele de iaurt grecesc mancate deja, sa-mi fac o idee :)

  • pasiune cremoasa pentru iaurtul grecesc Olympus. Canta, zeita, pofta ce-aprinse pe Danu' :P Primele dati in care am mancat asa ceva cu greu treceam de jumatatea borcanului, eram invatata cu iaurturi usoare. Cu mandrie raportez ca acum nu mai intampin asa probleme de incepatori. Daca sunt lasata intr-o incapare cu niste iaurturi si o lingurita, doar eu mai ies vie. Si satula. Si doua beze, desigur.
  • Rex. Ai mei si-au luat caine nou, cu nume falnic. Rex asta e un fel de minge mica, maro si rotunda, care mananca toata ziua, nu scoate niciun sunet si trage trecatorii de mansetele pantalonilor. Ocazional, de incantare, are apucaturi christice si spala picioarele zisilor trecatori. Doar ca el a zis sa fie si mai umil si foloseste intru acest scop limba din dotare. L-as fi varat in geanta, sa-l iau acasa. Pentru mine a fost love at first sight, cred ca si pentru el, ar fi stat cu orele la mangaiat (eu) si pseudo-muscat (el).
  • doamna Cati.
  • m-am dat cu Ani cu autobuzul turistic. Cam chapuceros astia care l-au gandit. Noi insa ne-am amuzat grozav, am avut parte de-o zi frumoasa, ne-au facut toti cu mana, crezand ca suntem turiste. Apoi am stat de vorba toata dupa-amiaza pe iarba in parcul dendrologic din Agronomie. In miros de iarba taiata. Bliss.
  • tavanul din Scoala Centrala <&3. 
  • am dus o rochita prea-iubita, pe cale de consecinta si prea-purtata, la reparat. Doamna draguta de-acolo, de la reparatiile de rochite, a facut o adevarata minune cu mainile ei de aur. 50 de bile albe de karma de la mine catre dumneaei!
    -sursa foto-
  • am primit un buchet minunat din bujori si trandafiri. Pana si mie mi-a placut, iar eu nu sunt fana a florilor. Mirosea ametitor si cred ca m-a facut curioasa in privinta bujorilor, o sa-i cercetez mai indeaproape la urmatorul lor sezon. Cea mai frumoasa floare din buchet a fost surpriza de a-l primi, de la niste omuleti noi si care nu pareau sa ma simpatizeze prea tare. Insa iaca, iar m-am inselat, mereu mi se intampla :) 
  • e o tipa, Karma o cheama, face misto de mine. Al doilea tip leit D. pe care mi-l scoate in cale. Asta e leit++. Merg la fel, au aceeasi privire, nici asta nu citeste si cateodata, cand trece pe langa mine, parca simt si acelasi parfum. Am priceput mesajul, gata, te potolesti? Si, daca esti amabila, as prefera sa ne reglam acest cont intr-o viata viitoare.
  • si luna asta l-am iubit pe Garou, sper ca si urmatoarea va fi la fel. Din pacate nu-l pot iubi prea multe piese la rand ca apoi am nevoie de un insotitor, sa ma adune de pe jos cu mopul si sa ma transfere intr-o galeata, in stare lichida. Macar daca as fi vreo speciala. Not! Vechea slabiciune feminina pentru vocile joase, grave, indicatoare ale unui nivel ridicat de testosteron.


1 comment:

Monica said...

Dar voi chiar erați turiste, doar erați în Turibus! Ce fain că este, dacă revin la București îl iau și eu!
Gariu, ah, Garou. Citeam de curând că a fost la Beirut. Păi dacă știam din timp poate luam un avion, înfruntam pericolele și stăteam și eu în mulțime!