Thursday, May 8, 2014

Blush-blush

E tare bine sa te apuci din cand in cand de cate ceva nou, la care nu te pricepi sau despre care ai multe de invatat. Pe langa the obvious, ca te faci un mm mai istet, mai inveti si o gramada despre tine.

-sursa foto-
Iaca, eu am invatat doua lucruri in ultimele saptamani.

Primul, ca ma inrosesc ceva de speriat. De jena, de spus o prostie / greseala, de prea multi ochi asupra mea, de nestiut cate ceva ce ar trebui sa stiu. Desigur, ca orisice femeie normala, devin anxioasa cand simt ca m-am inrosit, ceea ce ajuta foarte mult la mentinerea pe termen mai lung a nuantei. Cu urechile rosii si fierbinti, simtindu-mi fata teribil de calda si inimaginabil de rosie, incerc din rasputeri sa nu se vada. Aiuristic, stiu. Pentru ca nu-mi pot controla cu puterea gandului reactiile sistemului limbic si descarcarile de adrenalina, nici nu-mi iese incercarea.

Al doilea, ca ma simt foarte prost si nelalocul meu cand sunt "scoasa in fata clasei" pe motivul laudabil ca am facut cel mai bine, deosebit de bine si sunt data exemplu. De cand ma stiu patesc asta: se intampla sa mai fac si eu ceva bine pentru ca ma descurc bine la ceva, am un dar X si tot eu ma simt prost, foarte prost, teribil de prost. Mi-as dori ca oamenii care simt nevoia sa ridice in slavi sa faca asta in scris si in niciun caz in fata altora. Desi, desigur, daca as avea de laudat, pana si eu stiu ca e mai bine sa fac asta in public, sa se umfle omul in pene cat cuprinde. Doar ca mie nu-mi place umflatul in pene in public.

Introvert++ and proud! 

Pe de alta parte, din cate stiu, rosul imi vine bine pentru ca am parul inchis-inchis la culoare si pielea deschisa la culoare ;)

No comments: