Tuesday, April 8, 2014

Metro-curiozitatea

Iaca, am ajuns si la aceasta perversiune sufleteasca: candva zilele astea o sa ies la un soi de date cu un metrosexual, din curiozitate jurnalistica. Am acceptat pentru ca ma rod multe intrebari despre acesti domni ingrijiti, frumusei, ferchezuiti. Desigur, si pentru ca ma dau in vant dupa oamenii frumosi, de orice gen ar fi ei. Cum zicea si poetul, a thing of beauty is a joy forever. Cu atat mai mult daca e vorba despre a human of beauty ;)

Pun pariu ca se da cu lac pe unghii mai bine decat mine. La sprancene, asaaaa, la o prima vedere, pare remiza, plus ca eu sunt diy iar el sigur merge la salon. Deci castig eu.

Zilele astea, pana ma suna le metro, incropesc o lista cu intrebari pe care am de gand sa le strecor subtil in conversatie. Ma rog, cat de subtil pot eu, adica usor de-a dreptul. Merge la salon? La salon de barbati sau la salon de femei? Cat costa un... epilat pectoral? Are si el probleme cu firele care cresc sub piele? Foloseste lotiuni parfumate sau uleiuri naturale? I s-a intamplat sa iasa cu tipe mai putin ingrijite decat el? Ce-a gandit atunci? Isi face si pedichiura? Ce mananca? Ce citeste? Cumpara glossies pentru domni? Foloseste balsam de buze? Isi face peeling-uri? Dar masti, masti isi pune? Acasa sau la salon?

Rationalizand, poate nu-i chiar asa pervers sa iesi cu cineva de curiozitate, fie ea si usor jurnalistica. E doar un aspect al curiozitatii care ne mana in a-l cunoaste pe celalalt. Vrem sa aflam ce-l misca, cum ii e viata, ce face, ce face cand. Uneori cu scopul de a-l iubi pe mai tarziu, alteori pur si simplu.

E ca si cum ai citi fictiune: capeti acces mai mult sau mai putin limitat la o alta viata si te imbogatesti. Ca tu ai doar una, si aia de femeie diy-slightly hippie si te intrebi cum ar fi sa fii un tip metrosexual cu dinti impecabili si albi si un nume asa rar.

In virtutea argumentului ridicol de mai sus, I should date more people of both genders :P Cine se ofera voluntar?

2 comments:

Magarul de Aur said...

You clearly should. Ceva vesti? Curiozitatile (si nu numia ele) au fost... cum sa zic eu, satifacute?

;)

Dănu said...

Partial, deocamdata numai partial.