Friday, April 11, 2014

Ani si ani

Eu, una, desi am depasit putintel varsta de 28 de ani si am in plan sa glumesc cu toti curiosii care ma intreaba cati ani am spunandu-le ca 28 si anul asta, abia astept sa:

1- fiu bunica. Daca da Domnul. Cred ca as fi o bunica grozava. Din acelea cu par alb, coc prins cu ace de par, ochelari rotunzi, fusta lunga si ampla, parfum de lavanda, casa cu pisici si bucatarie mereu cu placinta aburinda. O bunica pastratoare de secrete, confidenta, intelegatoare si incurajatoare, care strecoara bani de buzunar la plecare si isi pune casa la bataie pentru petreceri de tineri si ea se retrage cuminte si zambitoare intr-o camaruta, cu tot cu pisicile. Iar in ultimii ani ai vietii isi daruieste, treptat, aniversare cu aniversare, colectia de bijuterii nepoatelor.

2- implinesc 40 de ani. Desi femeile de varsta asta pe care le stiu eu mai indeaproape arata de 30 si au suflet de 25, cumva eu asociez aceasta etapa de viata cu o molcomire generalizata, o asezare si-o domolire care iti permit sa le spui celor din jur "iubito" si "draga mea / dragul meu" si sa suni natural, grijuliu, aproape parintesc. Cat timp doamnele materne din comert inca imi mai spun "fetito" si "puisor" as fi usor ridicola sa-i dragalesc eu pe altii :D

3 comments:

Magarul de Aur said...

Nununuuu! Prefer pe retina imaginea ta de acum. Noi barbatii preferam femeile tinere, sa stii. De pe la 40 incolo nu ne mai intereseaza decat din obligatie. Despre bunici, numai de bine da' alea nu mai sunt femei.

Sau sa fiu eu prea rau? ;)

Dănu said...

Sau sa fii tu prea rau. Cica si barbatilor le cam apune puterea pe la 35 de ani. Ai ceva de comentat in directia asta? ;)

PS: da-da, aia.

Magarul de Aur said...

Doar unora, draga mea, doar unora ;)