Wednesday, April 9, 2014

A cuprinde

Elena foloseste o romana usor neobisnuita. Spune multe dragalasenii si eu le tot notez, sa nu uit.

Zilele astea mi-a povestit ceva si a folosit "a cuprinde" in loc de "a imbratisa". M-am gandit si m-am mirat de asa vorba frumoasa despre una dintre activitatile mele favorite de facut in doi.

In a cuprinde e multa grija, e protectie, e iubire. Si acceptare. Cand o cana cuprinde o cantitate de ceai, o primeste pe toata, asa cum e. Faina intra in copturi "cat cuprinde", copturile nu-i pun limite, nu-i spun "noi atata putem, ne pare rau, restul al'dat'". In cuprinsul cartilor intra toata povestea. In paturile cuprinzatoare ai loc sa te rostogolesti cat vrei, ca incapi.

-sursa adorabilei foto-


In imbratisari, desi cele de calitatea intai sunt stranse-stranse, ai loc cat vrei, ele sunt cuprinzatoare de tine cu totul. Sa ne cuprindem mai des oamenii dragi, zic: >:D<

No comments: