Thursday, March 27, 2014

ME

Abrevierea, nu egocentrismul histrionic :D

Am facut, in ultimii sapte ani, cursuri despre Middle East cu un roman educat in SUA, cu un iranian si acum cu un israelian. Am lucrat la o licenta pe aceasta tema. Mai am de bifat un profesor arab si gata, ma declar multumita. Am intors problema pe toate partile, din toate perspectivele importante.

Bine, poate si un american adevarat. Adevarat si de Ivy League, nu oricare. Si oare... cum s-o preda despre asta in China, in America Latina? Se studiaza despre Middle East in mijlocul lui Middle East?

Imi place tare mult de domnul profesor din Israel. Are alura de kibbutzist, e ars de soare, puternic si bine legat. De stilat... cam ca la kibbutz, asa, mai pe diagonala :) Are o voce calda, de bunic si povesteste frumos. Parca nu ar vorbi despre multa durere, saracie, colonialism de doi lei; e detasat, intelept si pare ca spune basme despre buclucurile in care pot intra uneori grupurile de oameni, cand nu au destula intelegere, generozitate, rabdare.

Ma uimeste si ma bucura, simultan, sa vad cat de putine stiu inca despre zona asta. Pentru ca mai am cale lunga si frumoasa inaintea mea. De descoperit, de lamurit, de facut lumina.

Learning is way better than chocolate!

No comments: