Monday, February 10, 2014

Feluri

Am ajuns ieri pe la MTR dinspre Victoriei si am vazut ceva tare simpatic. Mi-a placut si mi-a dat de gandit. Pe trotuar era plin de zapada murdara si semi-topita. Se mergea greu pentru ca piciorul aluneca pe atata umezeala. Te murdareai de la stropii soiosi care sareau la cel mai delicat pas. Pe unul dintre drumuri, cateva grupuri de oameni din fata mea mergeau bombanind pe aceasta tema. Doamnele se mai intorceau din cand in cand sa verifice incruntate cam cat de mult s-au stropit. Domnii strigau la copiii respectivi.

Pe al doilea drum o luasera copiii. Copiii, mai diferiti de adulti din fire, o luasera pe peluza dintre Antipa si MTR. Acolo chicoteau si se alergau prin zapada care le venea pana la genunchi si era alba, stralucitoare, impecabila, cu seturi de urme a cate patru labute. Nu se murdareau, nu stiau nici atatea vorbe urate si nefericite. Radeau si se bucurau si erau tare frumosi asa chicotitori, cu ochisori mici de soare si rasete.

-sursa foto-
Cat am trimis un sms de langa girafa, i-am urmarit cu privirea si am apreciat ca aia mai pe gustul meu de moment erau cei mici. Asa ca pe-acolo am luat-o si eu ca sa ajung la MTR. Prin zapada nitel peste glezna, am mers in pas vioi insa mai greu si m-am bucurat si eu putin. Nu ca ei dar pe-acolo.

Cred ca e bine sa fim polimorfi cand vine vorba de fericire. Sa ne inspiram din toate partile, de la cine ni se pare mai intelept si mai priceput la a se simti bine in lumea asa cum e. Chiar daca descoperim ca nu sunt cei mai mari, care stiu mai multe despre lume si aparent sunt mai intelepti.

No comments: