Thursday, February 27, 2014

Bulinute de faurar

Mi-a placut faurarul, bine ca mi s-a intamplat. Mi-am dus zilele frumos, nu m-am intalnit decat cu un  nesuferit, am avut parte de multe lucruri placute, am facut sport, am mancat bine si curat cu din ce in ce mai putine exceptii, cred ca am si o prietena noua. Nici nu-i nevoie sa trag linia ca se vede ca iese cu plus din belsug :) Ceea ce va doresc si voua.

  • am revazut Juno si  m-a umplut, aproape primavaratic, de speranta. And the lovely, lovely soundtrack!
-sursa foto, surprinzator, de la o tipa careia nu i-a placut de nicio culoare-

  • nu stiu cum si de ce, mi-a dat prin minte sa fierb sfecla rosie. Si am vazut ca a fost bine si o sa mai fac.
  • am mancat gramezi de oua prajite in unt, cu un side delicios de jamón serrano. Daca in cei doi ani in care am fost vegetariana primeam asa ceva la micul dejun, mari sansele sa ma fi razgandit :P Oricum, cica plenty of eggses, vorba lui Smeagol, rezulta in par frumos si lucitor. Cum o dai, e bine.
  • am inregistrat un streak de 23 de zile de invatat si progresat zilnic la portugheza. Muito bom!
  • am gatit friptura de piept de rata in unt (da, untul pare a fi leit-motivul lunii...) pentru prima oara si a iesit mniam-mniam, vorba Ioanei mici, si foarte aratoasa pe deasupra (si la mijloc, sa fim intelesi; bref, in intregime);
  • am primit un pahar de sampanie pe care scrie "Daniela". Deocamdata ma minunez de el, in curand insa o sa beau si apa de la robinet doar din el ;)
  • m-am uitat la ceas numai la ore frumoase si simetrice, continuand trendul ultimilor ani;
  • am avut parte de joaca cu copii, chestie care ma umple de fericire, buna dispozitie, energie si speranta pentru cel putin o saptamana;
  • via Ioana, pe care am sunat-o sa o felicit de ziua ei, am aflat o replica isteata rau. Am notat-o sa o folosesc si eu: ce, istetimea de imprumut nu e tot istetime? Imi spune Ioana ca e la x  restaurant, unde a iesit sa-l cinsteasca pe iubitul ei. Iubitul ii raspunde ca sa afle si ea ca el era deja cinstit de dinainte, asa e el, cinstit :D O sa abuzez, presimt.
  • l-am descoperit pe Guy Ritchie si zau daca nu imi place foarte tare;
  • am mers cu A mic sa facem fotografii in Gradina Botanica, am petrecut impreuna o zi minunata, am stat de vorba si am mai prins si eu cateva smecherii de la ea. A mic e o minune de om. Nu e mica deloc, asa i-a ramas numele de cand ea era A cea mica pentru ca mai era o A, mai mare.