Wednesday, February 26, 2014

11:11

08:08, 10:10 sau, si mai grozav, 10:01. 11:11 foarte des si 11:22. 12:21 si 13:31, 15:15 si 15:51. 17:17.

Mai am.

21:12, 21:21 si 22:22.

Ore la care ma tot uit la ceas in ultimii doi ani. De cand au inceput sa ma irite, primesc si mesaje la orele astea. Ce ma irita e ca poate inseamna ceva minunat si eu nu stiu. In rest imi plac. Sunt frumoase foc, simetrice (iubesc simetria, ca orice om), simple: un fragment efemer si fragil de perfectiune. Ca baloanele de sapun, norii, papadiile.

A.mi-a zis ca 1 e semn al noilor inceputuri si al puterii personale care vine in urma unui proces de individuare. Suna gadilator de ego si A. e o desteapta, asa ca mi-a placut sa o cred. Iar eu am o slabiciune pentru simboluri si intelesuri.

I. mi-a zis ca sigur ma uit eu la ceas si la alte ore dar ca nu le tin minte pentru ca sunt banale. Pe-astea le retin pentru ca sunt speciale si creierul meu cauta si retine ce e diferit, cu gandul ca poate imi face un pustiu de bine. Na ca n-am facut un excel, sa-i demonstrez cu cifre. Simetrice.

Iepurele mi-a zis ca am prea mult timp de gandire. Probabil i-am scos limba. A mea catre Iepure, cu ganduri de 'ce stii tu!',  nu a Iepurelui, cu ganduri criminale.

Domnul Nassim Taleb isi incepe prefata la Fooled by Randomness cu urmatoarea fraza:

This book is the synthesis of, on one hand, the no-nonsense practitioner of uncertainty who spent his professional life trying to resist being fooled by randomness and trick the emotions associated with probabilistic outcomes and, on the other, the aesthetically obsessed, literature-loving human being  willing to be fooled by any form of nonsense  that is polished, refined, original and tasteful. I am not capable of avoiding being the fool of randomness; what I can do is confine it to where it brings some aesthetic gratification.

Nici nu stiu de ce am cumparat cartea asta, de la Carturestiul din Brasov, intr-un mai foarte cald. Cert e ca am inceput-o de cateva ori si de fiecare data mi s-a parut ca mi-ar strivi corola de minuni and that's something evil to do. Am pus-o la loc in biblioteca de fiecare data, langa alti iconoclasti ca Hayek si libertarienii. Sa aiba cu cine se intretine rautacios si strivitor.

-sursa foto-


Ei bine, acum i-a venit randul. Si mie.

Cand o termin de citit o sa o pun langa colectia Jung. Sau, si mai bine, in mijlocul ei. For fun :P

No comments: