Tuesday, January 7, 2014

We stick together like...

...glue, zici? Cliseu, clasic si nu neaparat cea mai rezistenta lipire. In urma experientei personale, propun
-sursa foto-
modificarea expresiei in we stick together like glitter nail polish.

M-am amuzat sa o intind pe cele douazeci de unghii, in vederea noului an si sa o privesc din cand in cand. Totusi, senzatia de profunda stranietate m-a indrumat in cateva zile spre sticluta de dizolvant. Alaturi de ea, am petrecut ore deosebit de pline de... pasiune, sa zicem, blestemand glitterul, lacul de unghii, ideea de glitter combinata cu ideea de lac de unghii, ideea mea de a intinde asa ceva pe unghii. Ma rog, exagerez pentru efectul stilistic. A durat vreun sfert de ora si multa presiune sa curat juma' din numarul de unghii. Cealalta jumatate o pastrez pentru al'dat', mi-a ajuns.

Daca se inlocuieste expresia conform propunerii mele, problema e ca nu mai iese masura in piesele lui Elvis, Sean Paul, Angel... Si-or mai fi si altii.

2 comments:

Miha said...

Vai, asta trebuia sa vad cu ochii mei cei doi ca sa cred. Glitter, fata? Hauriu? Nu creeed!!!!1

Dănu said...

Am primit cado', iti dai seama ca eu nu cumparam glitter. E bine sa ne largim mintea si obiceiurile din cand in cand. A fost amuzant :)