Tuesday, January 14, 2014

Pofta de

Aseara am explorat pe indelete google analytics-ul, de ceva luni imi tot propuneam sa sap si sa aflu ce si cum cu interfata noua si incredibil de desteapta. Imi imaginez ca nu e bine sa ai analytics si domeniu personal daca esti paranoic mai mult decat oleaca.

-sursa foto-
Ei bine, m-a lovit brusc pofta de Haruki (the Murakami one, insa mie mi-e asa drag de el ca numai Haruki imi vine sa-i spun) cand am vazut acolo, pe lista de locations, Shinjuku. Nu are el loc pe lista de lecturi prea curand, poate o sa rasfoiesc totusi ceva minute. "Ceva" in sensul ca multe.

Din aceeasi categorie de asocieri, doar ca mai dubioase, cand vad albine mi se face pohta de Tudor Arghezi (aveam eu o carte cu Prisaca cand eram mica, ii stiam fiecare incretitura) si cand am accese OCD de ordine si disciplina prin casa imi amintesc de personajele masculine ale lui Amos Oz. Castanii ma duc cu gandul la magnifica deschidere din "Narcis si Gura de Aur" si-mi fac pofta de frumusetea si eleganta lui Hesse.

Am si cateva asocieri mainstream, de om mai putin dubios, de mentionat bananele - El Gabo si serbetul - La Medeleni.


No comments: