Thursday, January 30, 2014

Om de toate anotimpurile

-sursa foto-
Domnul Niculescu, vecinul nostru de la trei, i-a spus Iepurelui, intalnindu-l printre nameti la deszapezit de masini, ca lui ii place ca ninge, ca viscoleste, ca e frig, ca e ud. Pentru ca e iarna si iarna asa e normal sa fie. Ca lui ii plac toate anotimpurile, cu tot ce au de oferit. I kid you not, Iepurele a venit pe fuga si mi-a redat fiecare vorbulita, cunoscand dilemele mele existentiale cu privire la topul anotimpurilor preferate.

Voilà om misto. Nu se plange ca lucrurile se intampla asa cum natura a stabilit sa se intample. Nu se plange de lucrurile pe care nu le poate schimba. Le ia asa cum sunt. Ba chiar le place, asa cum sunt ele si nu le poate schimba.

Cu oameni de-astia intelepti si cu mintea adunata si nealintati e bine sa pleci la drum lung, de orice fel ar fi drumul. Nici nu vreau sa-mi imaginez ce inseamna, in planul rezolvarii problemelor de zi cu zi sau ocazionale, sa ai ca partener de viata pe cineva care se plange ca de ce sunt lucrurile asa cum sunt si nu cumva ar fi putut sa fie altfel si sa vezi atunci ce bine ar fi fost. In loc sa le ia cum vin si sa cautam impreuna o solutie, eventual in timp ce ne mai si amuzam oleaca de starea... vremii si vremilor.

De-aia e doamna Niculescu asa misto de cand o stiu, ca sa vezi.

5 comments:

Magarul de Aur said...

Bai, da. Adevar graiesti. Acum nu c-as vrea sa te supar, da sa stii ca mimoze sunteti mai degraba voi, fomeile. Barbatii ne vaitam mai putin.

Dănu said...

Mai Magarule :P , stii ca ai dreptate? Unora le sade bine. Mie nu si nici nu-mi place, incerc sa fiu mereu cat mai putina mimoza.

Ioana_du said...

Mie imi sunt simpatice mimozele in general si sunt fanul mimozei de mine in special. Ceea ce sunt si fara sa ma straduiesc ;;) :D

Si ma vaicaresc ca nu-mi place iarna, pentru ca e prea plicticoasa din punct de vedere cromatic, ca mi-e frig si ca ma misc greu de tot in hainele astea groasa si urate si cu cizmele astea hidoase si grele.

Plus ca arat O-RI-BIL cu gluga or something pe cap.

O iau cum vine doar din simplul motiv ca nu am de ales, ceea ce e bine pentru ea. Ca altfel as exila-o in tarile calde, ca sa vad cum face cand se oftica.

Vedea-o-as in sandale cu toc de 10, mama ei de viforoasa!

Magarul de Aur said...

Hai, ca trece iarna imediat, stati chill ;) Mimoze sau nu.

Dănu said...

Din pacate, trece :P

@Ioana: du-te pe Magheru, vis-a vis de KFC. E un magazin minunat de palarii and the like, se cheama Madame Briolette. Iesi de-acolo a truer lady ;)