Tuesday, January 21, 2014

Nume care-mi plac

N-am mai facut de mult o lista prostuta si nici bulinute si fundite n-am mai scris si... na, mi-e dor de idiosincrazii si de-o portie delicioasa de faiblesse.

Uite ce nume imi plac mie, total subiectiv* si nejustificat. Purtatorii lor primesc un sac de bile albe de la inceput, sa aiba. Cand ei fac ceva bun, eu le multiplic exponential bilele albe acordate si cand ei fac ceva rau le scad cu juma' de mana. Doar pentru ca exista si-i cheama asa. Sa mai intrebe careva what's in a name... O poveste in mintea plina de povesti a oamenilor, asta e in a name.

Sorin si Sorina (<&3), Dan, Vlad, Maria, Alina si Ioana. Ana, simplu si limpede. De ceva vreme, Monica sta pe linie si de foarte multe ori mai ca trece in tabara de nume iubite. Monica e un nume care ma face sa ma gandesc la bilutele cu elastic, cu care li se prinde parul fetitelor cand sunt mici. Mi-ar placea sa am o prietena pe care sa o cheme Alina, mi se pare ca e nume de femeie blanda, cu suflet bun si racoros si care alina. Mi-ar placea sa iubesc candva un Sorin, sa zambesc mai larg cand rasare soarele si cand a apus deja, cel cu nume sa fie inca rasarit. Maria, cliseu feminin si ce daca, tot e minunat! Dan si Vlad, nume scurte, monosilabice, concentrate si puternice. Unul rotund, altul colturos. Ioanele sunt din belsug in viata mea si sunt minunate.

Acum, ca si aceasta lista total inutila si neserioasa a fost facuta si lansata in lumea cruda, serioasa si rautacioasa, ma simt oleaca mai impacata. Parca suntem putin mai simpatici cu slabiciunile la vedere. Ia, ca ma duc sa ma vad in oglinda :P

* - daca purtatorii mai au si ceva defecte adorabile de pronuntie, o sa imi doresc sa mi-i pun la breloc.

7 comments:

Cristiana said...

Eu ştiu 2 nume frumoase-frumoase, care, când vor ele (!) se împletesc... dansează... râd... iar se îmbrăţişează... jur că parcă zboară şi ciocârliesc în soare toată ziua-nămiaza mare!!!
Daniela-Elena & Cristiana-Ioana !!!
:)))))) !!!!!

Dănu said...

Vai, Cristiana, esti si Ioana! Et tu, Cristiane! :P Suna tare bine si ritmat prenumele tale.

Si ce adorabil verb e asta, a ciocarlii. O sa-l mai folosesc, mentionand, desigur, copyright-ul :D

Ioana said...

Ioana-Monica te pupa zgomotos! :P

Dănu said...

Ioanaaa, dublu like!

Magarul de Aur said...

O sa faci si-o parte cu nume care nu-ti plac? Da' sa ne faci apoi si-o lista cu mic-dejunurile preferate. Ne faci, ne faci? ;)

Dănu said...

Da, da! Si o lista cu ce fac eu cand ploua, ce fac eu cand e burnita si apoi, unde va recomand eu sa va petreceti vacantele :P Ce idee geniala ai avut!

Ioana_du said...

Pfui, sunt Ioana Maria. Sunt pe lista, sunt pe listaaaaa! :P