Tuesday, January 28, 2014

Mai pi cant

Mi-e dor, de ceva vreme, de-o discutie de pe pozitii diferite ale unei idei. Mi-e dor sa vorbesc cu cineva care sta drept si crede foarte mult in ceea ce spune si are curajul sa argumenteze impotriva mea. De cineva care sa ma corecteze, sa-mi arate ce si unde si de ce gresesc, asumandu-si riscul ca o sa ma bosumflu si-o sa fac pe ranita in orgoliu.

Pentru ca, in general, dupa ce trece niste vreme si lectia este integrata, te trezesti mai destept si mai mult decat erai inainte. Asa, cu oameni de-astia molcuti (cum sunt si eu de foarte multe ori) si excesiv de politicosi (de-asta doar imi doresc foarte mult, mai am cale lunga) traiesti viata crezand ca e corect sa zici "servici" si sa pui virgula inainte de orice "si" ordinar si sa copiezi de la altii si sa buclezi realitatea. Pentru ca oamenii astia molcuti nu zic nimic, de teama sa nu supere, plus ca nici nu-i treaba lor sa faca educatie /  you name it altora.

-sursa foto-
De multe ori, cred eu in ultima vreme, se intampla ca daca iti pasa ai de actionat si nu intotdeauna actiunea asta e blanda, politicoasa, considerate. Unele politeti au damf de nepasare. De cateva ori, dintr-o discutie in care celalalt nu conchide, politicos, ca va aflati pe laturi diferite ale unei idei si ce oameni eleganti si toleranti sunteti voi, ai de invatat multe si ai de deschis larg obloanele propriului univers. Sau, vorba poetului, macar pleci cu doua idei, adicatelea imbogatit.

Nesurprinzator, pe langa mine stau, in ultima vreme, mai mult oameni blanzi, politicosi, necombativi, eleganti, care inchid degraba ochii. Imi place de ei si ii apreciez.


Insa... na, din cand in cand cate-o plamuta atent plasata spices things up ;) Si... moaaaaaama, ce picant mai mananc eu, nu vrei sa stii.

No comments: