Thursday, December 12, 2013

Dovleac: negativ

-sursa foto-
Este foarte bun dovleacul copt. Dulce, delicios, cu o textura mmmmmm... Nici n-ai zice ca face parte dintre alimentele popular considerate a avea "calorii negative". Cred ca asta ar fi valabil si daca dovleacul ar avea portie dubla de carbohidrati. Make it triple!

Si asta numai din cauza cojii si marimii. Are o coaja tare pe care nu o poti invinge cu niciun instrument taios pe care il poseda gospodariile in care nu locuiesc sociopati. E atat de mare si de rotunjit pe unde nu trebuie, incat singura care s-ar descurca sa-l manuiasca ar fi Kali. Hai, poate si Ganesh, o trompa in plus e oricand utila la casa omului despicator de dovleac. Mai mult ca sigur si Harry Potter s-ar descurca onorabil.

Dupa ce muncesti juma' de ora ca sa bucatesti o felie de dovleac, cred si eu ca rezultatul caloric final e negativ. Problema energetica fiind rezolvata elegant (vorba vine, eu am iesit ciufulita din bucatarie si nici dovleacul nu arata prea bine...), acum ma intreb unde dau eu de cei trei antementionati ca sa-i rog sa-mi faca si mie o favoare micuta (pentru ei) data viitoare cand mai tarasc in vizuina o felie de dovleac :P


No comments: