Friday, December 13, 2013

Deseo del dia, episodul cu papadii

Pe cand lucram la multinationala, in departamentul de grija-omuletilor-resursa, abia asteptam primavara-vara-toamna. Ca sa pot merge pe jos, prin parc, de la Aviatorilor la Fantana Miorita. Gaseam pe drum o floare care imi facea cu ochiul de prin iarba si o luam cu mine. De cele mai multe ori o papadie.

Imi plac foarte mult papadiile, imi plac pentru ca sunt atat de fragile, pentru ca sunt ca si cum nu ar fi, pentru ca fac lumina in iarba, pentru ca se spune ca fiecare dintre petalele ei poate duce ganduri secrete catre destinatarul lor de drept atunci cand e suflata (*blush*), pentru ca nu se poate face buchet din ele, ca sa fie fiecare mai invizibila pentru a fi frumoase toate gramada.

Papadiile sunt putin ca baloanele de sapun si ca norii. Papadiilor li se potriveste ikebana: sa aiba mult spatiu in jur si in linistea data de acel spatiu sa le poti vedea cu toata atentia si cu tot sufletul. Sunt si oameni asa.




Azi m-a apucat asa un dor de-o papadie in iarba... Sau de-o papadie intr-un pahar cu apa. M-am pus pe rasfoit toate fotografiile cu papadii pe care le-am strans de-a lungul dragului de papadii. Apoi tot internetul cu papadii. Nu mi-a trecut.

Ma rog. O fi vreun motiv (pe care eu nu il pot patrunde) pentru care ne dorim uneori lucruri imposibile. Sunt si oameni asa.

No comments: