Monday, December 9, 2013

Bulinute varsate

  • am trait atatia ani avand o gresita, proasta si defaimatoare parere despre pestele de apa dulce. Cand era sa sada in farfurie dinaintea mea, sa fim intelesi. Pana am mancat peste weekend (:P umor de diacritice, ce spuneam eu...) o jumatate uriasa de crap proaspat prins din Dunare. Insistente, papilele gustative m-au impins sa-mi reconsider opinia, sa-mi cer iertare in public de la crap si familia lui si sa repet actiunea. Cea de degustare, cerutul de iertare ajunge o singura data, mai ales ca pe crap nu-l prea duce mintea.
  • I've got a new crush. Poate unde n-am avut destule la vremea lor. Sau poate nu. Mai stiu eu doamne admirabile si respectabile cu crush-uri variind de la Michael Bolton la Bruce Dickinson si de la Jose Carreras la Tiberiu Soare, lucru care ma face sa ma simt oleaca mai impacata cand ma comport ca de 13 ani. Sa nu mai vorbesc de armata de doamne si domnisoare "vaaaaimaaariusmanooooleeeee", dintre care cunosc indeaproape cateva. De data asta, minunatul este Mike Shinoda ^^. How you doin', y'all / My name is Mike.
    -sursa foto-
  • ma amuza si ma acreste (in functie de distanta afectiva) sa vad cum, in cupluri, ala care face pe desteptul, pe mai-bunul, pe mai-specialul este, in general, cel care se poarta cel mai urat cu partenerul. Crede ca pentru el e okay sa reproseze si in prezent lucruri intamplate in triasicul respectivului cuplu; pentru el e okay sa nu se poarte cu tot respectul pe care il merita o alta fiinta umana, pe care, chipurile, o mai si cat-de-cat-iubeste; e okay sa faca clabuci de la spalatul rufelor si in public, fara griji pentru demnitatea celuilalt. O intrebare ca un ac ascutit intr-un balon mare si plin doar cu aer, asta le-as pune: cum se face, daca ei sunt de calitatea I-a, ca au acceptat sa se intovaraseasca cu cineva cu care se poarta de parca ar fi calitatea a II-a?
  • frumoasa poveste de iubire care parea sa se infiripe intre mine si The Magus... cum sa zic altfel decat am auzit eu odata... "mi s-a fugit". Acum stau si ma uit la numarul mare de pagini ramase si ma gandesc daca merita investitia de timp. Pentru ca timp = viata, cred ca nu prea.
  • I haz the cea mai frumoasa si adorabila pijama, de la Mos Nicolae via stim noi cine :) Am visat numai minunatii in ea.
  • din categoria "sa ne punem la punct cu ce nu am citit la vreme la scoala", m-a umplut de nostalgie si mi-a armat o buna parte din neuroni 'Politica pentru barbari' a domnului Daniel Barbu. Daca ar mai avea, in valtoarea in care si-au bagat cortexul prefrontal, finetea de a discerne intre corpul politic si corpul natural al unei persoane de pe scena politica, chiar si protestatarii momentului actual ar gasi multe idei care sa-i imbogateasca in paginile acestei lucrari. Multe chiar laudative la adresa initiativelor lor de adunare in baza unor valori si idei.

2 comments:

Magarul de Aur said...

Misto the man Shinoda asta, ai binecuvantarea mea. Tare si piesa, pe repeat deja, nu o stiam.

Magicianul e overrated, nu-ti pierde vremea cu ea. E pentru adolescenti.

Dănu said...

Primesc cu drag atat binecuvantarea cat si sfatul :P

Pi-eees: doo da dimineat'? Ofer la schimb sfaturi somnoroase.