Tuesday, December 3, 2013

AgenDA

Mai deunazi am primit in dar o agenda si pixuri de diferite culori si m-am bucurat de parca as fi primit carti. In alta zi mi-a sunat alarma setata pentru mers la film si Iepurul a ras de mine (iar :) ). In weekend am taiat cu incantare tot ce aveam pe lista-de-facut si tot atunci am sunat niste oameni pentru ca asa imi programasem in agenda de cateva zile. In fiecare sambata il iau pe Iepur de-o labuta si-l descos cu privire la programul lui pe saptamana care vine, ca sa pot planifica diverse in programul nostru comun. Iepurul isi misca ochii de la stanga la dreapta, coboara umerii si expira aerul cu forta. Mai ca ai zice ca are o problema cu acest obicei al meu.  Prietenii, ba chiar si cunoscutii mei (a-o-leu) stiu ca pe mine nu ma chemi spontan la diverse chestii si intalneli ci faci frumusel programare pentru zilele care va sa vie. Surprinzator, mai am inca pe langa mine si din prima si din a doua categorie.


-sursa foto-

Bref, ma regasesc tare mult in personajul profesorului Carlos Alfandor din 'Cartea cu Apolodor':

Dar unde-i soare e si nor:
In casa, domnul profesor
Avea un mic calculator
Si programa cu el, de zor.
Era ceva ingrozitor,
Un chin pentru Apolodor,
Cand profesorul Alfandor
Extrem de binevoitor
Vorbea in felul urmator:

 -Pe azi, iubitul meu tenor,
Ai un program incantator:
La opt, te duci la croitor,
La noua, mergem la coafor,
La zece ascultam un cor,
La unu, masa (un cotor
de varza, coapta la cuptor),
La doua, facem noi un cor,
La trei, plimbare cu Azor
(Un catelus ascultator).

La sase, tesem un covor,
La sapte, la televizor
E filmul 'Crima si Amor',
La opt, te duci in dormitor
Si te asezi frumos in pat.
Pe azi, asa esti programat
De micul meu calculator.

Desigur, din cand in cand sunt nevoita sa ma mulez dupa capriciile vremii, ale carei estimari le urmaresc pentru cel putin cinci zile inainte pe accuweather. Un compromis pe care sunt dispus sa il fac pentru o viata mai bogata. Saptamanile trecute am facut asa si am stat in pat sa citesc pe vremea rece, ploioasa, cu mult vant.

Asa ca imagineaza-ti expresia de pe fata mea cand am citit postarea asta minunata. Imi place mult Lola, imi plac toate creatiile ei, imi place povestea ei. Cum mi s-a mai intamplat de cateva ori pana acum, lectiile care s-ar bate cap in cap cu natura mea imi vin via persoane pe care le admir. Ca sa-mi fie mai usor de inghitit.

Stiu ca sunt un adevarat monstru al controlului (:P) si ca am de lucrat la asta. Pentru ca nu se pot obtine rezultate palpabile si un real progres in absenta unui program, ma gandesc sa imi trec in agenDA sa spun mai des 'da' chiar daca aveam altceva de facut sau imi era peste mana (oare s-a inventat umorul de diacritice pana acum?). Poate si spontaneitatea si deschiderea se programeaza.

No comments: