Sunday, November 17, 2013

Ceaiul de duminica (8)

Hei-hei, stiti glumita aia specifica zilelor lucratoare cu "Relax, better days are coming, they're called Saturday and Sunday". Sper ca asa a fost si la voi :) Ca eu am gasit niste povesti care simpatice, care amuzante, care heartwarming pentru ceasca de ceai bauta impreuna duminica asta..

  • Mumtaz, sa stii ca ai ajuns pe locul al doilea in topul femeilor care au inspirat cele mai adorabile cladiri. La maiestuoase cred ca esti inca pe primul. Un domn (bogat foarte, presupun) din Rusia i-a construit sotiei o scoala ca din povesti pentru ca doamna era profesoara si nu-i placeau scolile existente. I se parea ca nu ii inspira pe copii, plus ca erau urate. Asa ca acum preda in ceva ce aduce a castel. Desigur, castelul avea nevoie de mult mai mult spatiu in jur ca sa fie pus in evidenta si sa nu aiba un aer oleaaaaca (e totusi un castel) meschin. Zic eu. Voua cum vi se pare?
  • M-am amuzat din belsug citind niste titluri de reviste extrem de nisate. Exemple: Private Islands (cred ca au foarte putini subscribers), Emu Today and Tomorrow, Lighthouse Digest (ce fotografii frumoase or avea...), Pig Topics si Practical Sheep, Goats and Alpacas.
  • Si-un pic de laude in exces si leardership de calitate :P
  • Ia, sa ridice mana sus cine a scris minim o scrisoare anul acesta. Si a pus-o la posta si chiar a ajuns la destinatar. Cine n-a scris, sa-mi dea mie un e-mail si ii scriu adresa mea si sa-mi scrie mie, iubesc scrisorile. Sa le primesc si sa le trimit, sa aleg hartie frumoasa, poate si colorata, sa scriu mai cu grija decat de obicei. Hai! O recenzie minunata a unei carti despre istoria scrisorilor, emotia si umanitatea din ele, musai de citit.

 Duminica lenesa si odihnitoare!

5 comments:

rusoaica said...

Eh! sa fi invatat eu in asa scoala, jur ca nu ma mai uitam la gradina :))
Pacat, tare pacat, era cat pe ce sa ma calific la categoria scrisorilor, insa scrisoarea mea de anul acesta n-a fost niciodata expediata.. Poate la anul, cu mai mult curaj.. :P

Daniel said...

Crezi ca as putea ridica mana pana la sfarsitul anului acesta, cu tot ceea ce cunosti despre cel ce scrie?

(m-am balbait mult şi m-am indoit si am negat orice nevoie de a impartasi, de a iesi din acea parte de mine ca-mi aminteste incontinuu vini şi rusini şi neputinte si nemerite... am scris si am sters...)

(imi cer iertare; mi-as dori mult, peste atata teama, sa rodesc incredere si multumire celuilalt...)

Dănu said...

@Rusoaica: lasa, ca a invatat Harry Potter si el tot se mai uita in gradina cateodata... :P

Deci nu te califici cu scrisoarea. Zice clar, sa fi ajuns la destinatar. Pe de alta parte, cica exista scrisori terapeutice pe care le scrii doar ca sa le scrii si nu e musai sa le trimiti. Poate a ta se incadreaza aici.

@Daniel: Nu stiu eu daca ai putea ridica tu mana :) Asta doar tu stii. Eu astept sa vad.

Magarul de Aur said...

Ah, ah, pisi, lasa-ma sa-ti scriu si eeeeeeu, miaaaaau. Si sa te stalk-ai! Nu mai lansa invitatii de-astea ca dupa o sa te plangi peste ce tulburati ai dat. Serios. Ai mail.

Dănu said...

:) Nu-i asa rau cum iti imaginezi tu.