Friday, November 1, 2013

Bulinute brumarele

Asa frumos a fost Brumarelul asta ca a dat pe dinafara si s-a extins putin in Brumarul de incepe azi. Am scos agenda si hai cu recapitularea:

  • prima mea vizita la Muzeul Colectiilor de Arta. M-am ales cu drag de Iser si cu pasiuni pentru covoare si cristalul colorat de Boemia. Mi s-a facut si ceva dor de Mangalia. Revenirile vor fi multiple si mult asteptate.
  • plimbarea cu A. cea cuminte si frumoasa, din dupa-amiaza asemanatoare ei si foarte insorita. Cateodata, in marea de interactiuni superficiale chiar te intalnesti cu un om si rotunjiti impreuna o bula plina cu o amintire minunata.
  • linguritele nenumarate de zgusceonka si speculoos. Cu multumiri hiperglicemice aducatoarelor.
  • hrisca, oh, hrisca! Divina.
  • vanatoarea de comori arhitecturale in Kiseleff, organizata de Viajoa. Niciu' si cu mine ne-am facut debutul vanatoresc in echipa Mandarinelor, sub obladuirea Mandarinelor Ioana si Alma, cu multe vanatori la activ. Maaaaama, ce mi-a mai placut! Normal, doar o vanatoare urbana e cu niste ingrediente pe care eu le iubesc: mult mers pe jos, uitat la case si la detalii, descoperit si documentat.
    -Sfatul Mandarinelor, asa cum a fost el fotografiat de Alexandra Rosu, muntomana de la Viajoa-
  • concertul Vijay Iyer Trio si Tigran Hamasyan. Uaaaa! Surprize peste surprize. Noi ne-am dus pentru Tigran si ne-am intors cu un drag imens de Vijay Iyer si am ascultat pentru prima oara jazz cu beatbox si dnb. Ah, si am observat cum arata si suna pe scena o trupa cu bandleader self-centered si prea histrionic. Mai neplacut decat una de egali.
  • seara cu cadoul-surpriza ascuns sub patura si pe care era sa ma asez cu fundul. Limbajul meu preferat, cel al darurilor :) ;
  • mama vorbeste mult. Nu, let me rewrite. Mama vorbeste MULT. Vorbeste, povesteste, descrie, imi spune si ce crede ea ca a spus celalalt in gandul lui si ce crede ea ca de fapt crede celalalt ca a spus ea in gandul ei. I'm the quiet type. Imi place mult sa ascult oamenii si sa ma uit la ei si sa-i analizez si intorc pe toate partile in timp ce ei vorbesc. Oamenii vin si-mi povestesc frecvent lucruri si cred ca le place sa fie ascultati. Insa nu mi s-a mai intamplat de ceva vreme sa cad rapusa de somn dupa o conversatie. Lunga, e drept :P Ii tot studiez de ceva ani pe oamenii care vorbesc mult. Stiu ca eu, ca introverta, nu am cum sa ii ajung vreodata din urma. Insa mi-ar placea sa invat ceva de la ei: sa cred mai des ca ce am eu de spus chiar il intereseaza pe celalalt, chiar ii aduce un plus, ceva mai mult decat zgomot si intrerupere si trivia fara de care pamantul se invarte fara probleme in continuare...

3 comments:

Monica said...

ISer, da! și Hrișca, desigur!

Magarul de Aur said...

Misto treaba cu vanatoarea de comori arhitecturale, chiar misto. Cand mai e?

Dănu said...

@Monica: :D Imi place cand, intr-o conversatie, ajung sa spun "si eeeeeu!". E tare frumos.

@Magar: curat misto! Cred ca prin primavara. Umbla pe viajoa.ro, o sa-ti placa.