Wednesday, November 20, 2013

Abs Blues

M-am culcat incantata de locul nou si mic, recent descoperit pe strazile frumoase din spatele Cismigiului. Statusem la geam, in lumina slaba, langa valuri de muscate. Cand am ajuns acasa in cartier, era ceata si-un aer gustos de sa-l mananci cu lingurita. Incantata, deci.

M-am trezit surprinsa. Imi suna intre urechi 'walking with my baby down by the San Francisco Bay'. Si visul! Sa zicem ca lucrurile pe care le tin in dulapul subconstiintei ma surprind de fiecare data cand scot capul si fac 'baaaau!' in vreun vis.



L-am visat pe primul baiat cu six-pack pe care l-am vazut in viata mea. Sper sa mi se traga de la faptul ca, tot ieri, mi-am admirat in oglinda jalnicul two-pack-for-now (nu-i mare scofala, normal, nimeni n-are grasime in partea de sus a lui rectus abdominis) si am calculat ca mai am vreo doi ani de munca sa revin la nivelul 2007. Eram in clasa a noua cand l-am vazut pe six-pack si pe baiatul atasat de acesta si el (baiatul, sa ne intelegem) m-a observat (nu stiu, m-or fi dat de gol ochii bulbucati, gura cascata, zic si eu...) si m-a intrebat daca imi place abdomenul lui. In loc sa-i raspund, m-am rasucit la loc cu fundul pe banca si cu privirea spre spatele clasei, nu inainte de a ma inrosi teribil.

I. a ras de mine de dimineata, cand i-am povestit. Umbla vorba, eu n-am auzit cu urechile mele. Eram de mult walking down by the San Francisco Bay, cu un macar-four-pack :P Deci eram in viitor, peste un an.


2 comments:

Magarul de Aur said...

Draga, afla de la mine ca femeile nu tre' sa aiba six-pack pentru ca six-pack-ul vine numai cand ai un nivel de grasime in corp mai mic decat prevad buna feminitate si buna maternitate. Nu e natural femeiesc. Mai gandeste-te ;)

Dănu said...

Vaaaai, nu pot sa cred ca ai scris tu asta, Magarule. Esti un dulce underneath, nu-i asa?