Thursday, October 3, 2013

Parfumul de sunete

-sursa foto-
Ahhh, marturisesc incantata. Am o slabiciune feminina. Nu, nu pe-aia cu pantofii. Am putini, comozi si copilaresti. Nici macar pe-aia cu hainele. Si de-astea am la fel de putine.

Ador accesoriile. Bratari, coliere, cercei, ahhh..., daaa, cercei :D Imi plac pentru ca exprima foarte bine interiorul persoanei care le poarta. Imi plac pentru ca sunt relativ accesibile. Imi plac pentru ca, de cele mai multe ori, au o poveste de suflet legata de ele. Imi plac pentru ca au putere transformatoare.

Si-mi mai plac pentru ca te inconjoara de sunete mici si delicate. Ca si cand s-ar fi parfumat cu sunete, unele femei lasa in urma lor fosnet de coliere suprapuse, clinchet de bratari si clipocit de cercei.

Parfumul de sunete le anunta apropierea, sosirea, prezenta, indepartarea.

Si cand nu il mai auzi, ii duci dorul foarte.

No comments: