Sunday, October 27, 2013

Ceaiul de duminica (5)

  • Uite o afirmatie greu de crezut: cica daca rasfoiesti fotografii cu mancare (blogs, instagrams) esti mult mai putin incantat si satisfacut de masa ta urmatoare. Explicatia? Tocire a simturilor cauzata de supraexpunere si o usoara dezamgire fata de propria ta farfurie, comparativ cu sexoseniile foodie expuse in agora www-ului. I don't buy it. We're smart people, facem diferenta intre entertainment si viata reala, intre o farfurie muncita cratitistic, fotografic si stilistic si alta muncita doar cratitistic. Tu ce zici de asta?
  • Attention, cuteness overdose cu ratuste care se dau pe un tobogan cu apa (pufoasele si adorabilele pamantului ^^).
  • Mai tii minte cand iti spuneam ca ma tem ca ma transform intr-un baietel la pubertate pentru ca am inceput sa citesc SF-uri? Nu m-am oprit acolo. Am inceput sa vad filme cu gangsteri (in majoritatea l-am intalnit pe Robert de Niro, he's got the look :P) si sa decretez ca imi plac. Apoi western-uri. How low can one little boy go? Acum ma uit cu ceva placere si la filme de actiune pac-pac bum-bum (ma rog, la unul singur, pentru ca il continea pe un tip misto). Si imi iau referinte cinematografice de pe un site de domni :P Cica, domn fiind, e musai sa nu ratezi urmatoarele 100 de filme. Si baieteii cresc!
  • Cui ii plac bomboanele, caramelele, batoanele de ciocolata si guma sa vada video-ul asta plin cu trivia si informatii secrete si gustoase despre diferite minunatii dulci si branduri faimoase. Sweet facts about Candy ;)
  • Iepurul si cu mine am refacut recent o obsesie mai veche pentru Jarabe de Palo, o trupa de rock spaniola. Uite o piesa a-do-ra-bi-la care sa te insoteasca pe restul duminicii si inceputul saptamanii. Intelegi tu ideea si fara sa stii spaniola, o sa vezi. Play ;)

No comments: