Sunday, October 6, 2013

Ceaiul de duminica (4)


Daca mi-as face eu planeta, as imparti saptamana asa: L - Ma - Mi - Mi - J - V - S - D - D - D. Promit.

Hai sa citim lucruri bune si sa asteptam cu rabdare acele vremuri. Nu mai e mult de asteptat, pana la noapte si gata :P
  • Yes-yes-yes, read plenty of literary fiction! Un studiu proaspat de psihologie sociala se jura pe toate tipurile de distributii care conteaza ca oamenii care citesc fictiune de calitate sunt mai empatici si navigheaza mai elegant prin hatisul relatiilor sociale. Pentru ca in operele majore de fictiune (Dostoievski, de exemplu) nu exista o singura voce auctoriala ci mai multe care prezinta aceeasi realitate in moduri si traduceri diferite, exact ca in complicata viata reala, asta ne inarmeaza, cum ar veni, cu ceva mai multa experienta. Ca sa vezi :P
  • azi o sa impart cu voi o comoara de stare de bine si tonifiere: fitnessblender. Poti sa-ti alegi workout-ul dupa multi parametri utili (printre care si nivelul de efort sau echipamentul necesar) sau poti sa incerci unul dupa ce stii ca-ti trebuie tie, din lista lor lunga. Este mult mai usor si incredibil de placut sa lucrezi in acelasi ritm cu altcineva, sa nu fii singurul care isi da duhul pe parchet, la a zecea amarata de flotare. Kelli si Daniel sunt casatoriti si arata, dupa cum iti poti imagina, fabulos de bine. Mie inca mi se pare teribil sa lucrez ceva exemplificat de Daniel, ma demotivez doar cand il vad bratele. Pe Kelli in schimb, o ador. Am si eu abs like that pe sub stratul de izolatie termica, mi-i amintesc cu greu insa mi-i amintesc. Kelli e mereu asa fericita sa faca exercitiile alea incat zambesc si eu. Si... ce sa vezi, merge mai usor!
  • Is sugar toxic? Hai sa citim ce face el cu corpul nostru si hai sa citim despre doza ideala. Watch out, textul e scris de catre un medic si poate parea neprietenos. 
Duminica asta atat am de zis. Sa va mearga bine :)

2 comments:

rusoaica said...

uf, am aflat și eu finally de ce m-am tot omorât de-a lungul vieții cu atâta ficțiune. Se pune la socoteală și ficțiunea de gen Asimoviană? Că dacă da, stau bine :P

Dănu said...

Nu stiu ce sa zic. Cred ca depinde de gradul se snobism al celui care evalueaza :) Unii zic ca SF-ul e subcultura... si nu neaparat in sensul sociologic.