Thursday, September 5, 2013

Under Pressure




Mergeam alene pe drumul dinspre facultate spre Universitate, cu mainile in pantalonii baggy de culoarea caramelului. Era soare, mie imi flutura in vant esarfa rosie, aveam castile in urechi si pe repeat Under Pressure. De cateva zile erau doar sase labute in casa, doua ale mele si restul gri, cu gherute si  foarte paroase. Nici nu stiam cum sa ma simt. Acum era soare, vant caldut, multa zi in fata mea. M-am asezat pe scari la TNB si am stat si m-am uitat la lume.

Pressure on people - people on streets

Stateam langa el la bar, pe un scaun inalt si in care nu aveam loc. Eu si fundul meu portie dubla. Bine ascuns sub pantaloni beige noi si rochita beige veche. Ma uitam la unghiile lui roase, scurte, urate, cu cuticule mari, la felul in care tine tigara. Ma gandeam ca nu-mi plac fumatorii, ca miros urat si nu au suficient self-control. Il masuram din cap pana in picioare, pe furis. Nici ochii albastri nu-mi plac. Nici parul blond. Cumva, el imi placea totusi (foartemultprea). A inceput Under Pressure si el fredona cu vocea aia a lui joasa si mi-a luat degetele in mana lui si s-a uitat la ele. Nici nu stiam cum sa ma simt. Insa pe interior senzatia imi amintea de o sticla de Schweppes azvarlita cat 'colo si-apoi deschisa asa ca am inceput sa vorbesc aiurea bla-bla-bla. I've got this finger oversensitivity, you know...

Insanity laughs under pressure we're breaking

Ma invarteam ca in cusca sub un platan mare de la intrarea in Herastrau. De o ora stateam la telefon. Nu lamuream nimic pentru ca niciunul nu voia de fapt sa lamureasca. Parca purtam o pereche de pantaloni prea culoarea pielii pentru birou si ma simtisem extrem de aiurea toata ziua respectiva, mai ales dupa ce primisem un compliment nepotrivit despre frumoasele buzunare din spate.

This is our last dance
This is our last dance
This is ourselves

Frig de inceput de februarie, imi pulsau tamplele asa de tare ca as fi jurat ca se umfla si se dezumfla vizibil. Cica alergam, ma rog, incercam sa ma tin dupa Niciu' si trageam in piept un aer rrrrece care ma ajuta sa invat, organic, alcatuirea si pozitionarea plamanilor pana la cele mai mici bronhiole. Ca un melc bleumarin, inaintam incet dar macar nu ma opream. Primele mele alergari au fost pe Queen. M-au enervat rrrau de tot si m-au ajutat sa ma tin dreapta, cu barbia inainte. Freddie poise.

but it's so slashed and torn
why, why, why?


M-as fi tavalit de ras daca as fi avut loc suficient in fotoliu. La lumina calduta a lampadarului, sub patura cu dreptunghiuri roz, nu ma mai puteam opri. Nici ea. Abdominalii laterali mi se blocasera si ma dureau obrajii. Scream le miaaaaau :))

Watching some good friends
Screaming 'let me out'



Pe 5 septembrie 1946 s-a nascut Freddie Mercury

3 comments:

Magarul de Aur said...

aaaand she's back, ladies and gentlemen! :)

Ioana_du said...

Da, asta mi-am zis si eu cand am citit articolul, dupa tacerea de muuuulte zile la rand :P

Dănu said...

Sunteti draguti. Ma rog, adica Ioana sigur, dar sa va iau la gramada ;)