Sunday, September 29, 2013

Ceaiul de duminica (3)

Asaaaa, inca o duminica minunata de adaugat la lista de duminici minunate de anul asta ^^ Ti-ai adus ceaiul? Hai sa purcedem sa rasfoim.

  • Niste minunatii de fotografii abstracte care iti tureaza putin imaginatia. E poezie peste tot in lume, chiar si in gheata. Ochi sa fie. Eu am vazut numai galaxii si tarmuri polare, ce-o spune asta despre mine?
  • Overcoming the Social Cost of  Being Different, un text al lui Leo Babauta de la zenhabits care mi-a facut bine. Stiu ca toti suntem diferiti, doar ca diferentele unora sunt mai ciudate decat ale altora si ne cam place sa-i credem niste dubiosi pe cei care sunt ciudati altfel decat noi. Sa vezi daca nu mananci ca toata lumea ce mai auzi... Zaharul e bun, mananca doar putin dulce, dar tu sigur mananci destule proteine, cica mancatul prea sanatos e o boala psihica, eu am crescut cu paine si parizer si n-am nimic, ei mereu ii place sa fie in centrul atentiei, vai, numai salate, doamne cat unt pui pe paine! 
  • Uuuuh, frumoase finlandezele si mexicancele, nu ti se pare? Nici domnii din Serbia si Spania nu sunt rai de-loc! Niste psihologi scotieni au suprapus mii de chipuri, au tras linie si au ajuns la o medie a fetelor diferitelor nationalitati.
  • Amuzant si nu prea, despre cum corectitudinea politica acopera ganduri mai putin demne la adresa celor frumos-numiti. Scurta analiza despre situatia femeilor 'puternice'. Mda, mareata revelatie, ce sa spun. Articolul ii arata cu degetul pe vinovati si include in randul lor pe 'delusional women'.
  • Soc si groaza, lumea e cruda, there's no such thing as free lunch si nu exista prietenie dezinteresata ci un soi de friendship bank, unde se depune, se retrage, se acorda dobanda. Fratii  si parintii sa traiasca, doar acolo ne putem permite ceva mai mult egoism bland penalizat.

No comments: