Sunday, September 15, 2013

Ceaiul de duminica (1)

Hey there!

-sursa foto-
Mi-am propus, ca tot lucrez intens la propria-mi disciplina zilele astea, sa reiau un bun obicei de hat, demult: sa te imbii duminica sa petreci juma' de ora citind niste articole sau vazand niste clipuri care pe mine m-au impresionat. O sa fie amestecate rau, ca si preferintele mele sunt eclectice. Adu cana cu ceai aproape si scufunda-te,  sa vezi daca ti-or placea :)

  • Care este legatura dintre un stil de viata mai degraba sedentar si nivelul de anxietate (nervi)? La rozatoare, mare. Da' nici cu noi nu-mi e rusine. La munca stam in fund, pe drum stam in fund, ne mai intindem putin sa ne odihnim dupa oboseala mentala, vedem un film, tot in fund, ca sa ne spalam creierii. De la prea mult stat in fund ne purtam urat cu partenerul, cu colegii sau ridicam tonul la copilul curios in loc sa-i explicam gentil ce-avem de spus, de la prea mult stat in fund dormim prost. Solutia e simpla si nu cere decat disciplina. Care e greu.
  • nicecream.fm, un radio inca nou si tare misto, cu mult funk, acid, lounge, jazz si diverse combinatii gustoase. Play that funky music, white boy :P
  • Vedere de sus. Foarte sus. Un set de fotografii fantastice, la care faci ochii mari-mari. Inca de cand si-a preluat postul in spatiu (haaa :P), astronautul canadian Chris Hadfield fotografiaza Pamantul de sus. De foarte sus. Abia acum am observat ce mult seamana partea de Orient Mijlociu a Asiei cu o foca fericita. Fara minge sau peste, doar foca. De sus se vad clar si faliile si modelele desenate de inginerii Dubaiului in mare. Jucaus Hadfield asta, imi place de el si stau cu ochii si pe contul lui de Twitter.
  • O stii pe-aia cu 'I felt like destroying something beautiful'? Asa si fotograful Martin Klimas, care a prins niste imagini magnifice cu flori care explodeaza. Foarte impresionant la nivel vizual, yet I can't help but wonder as to the whys.
  • Literary Jukebox, o inventie a-do-ra-bi-la! Un citat combinat tematic cu o piesa. How do you fall in love?
Daca ti-a placut sau ai sugestii, lasa-mi un comentariu. Duminica blanda si gustoasa in continuare!


No comments: