Monday, September 30, 2013

Bulinute à la Rapciune

  • sa adormi pe fundal de picaturi de ploaie;
  • smochinele cu branza de capra. Cineva sa inventeze un adjectiv pentru ele, ca nu exista unul acum si, in lipsa lui, n-ai cum sa povestesti despre ele decat cu onomatopee.
  • salata adunata, ingredient cu ingredient, din gradina. N-am parte de asta decat de-un manunchi de ori pe an si e asa de frumos ca imi dau lacrimile.
  • in lunca Dunarii, daca nu e nor, noptile sunt foarte luminoase si luna are mai mereu halou. Sa tot stai cu capul pe spate, privind la stele.
  • Niciu' face fotografii din ce in ce mai minunate, sa-i fie de bine si la mai mare :) ;
  • must usor intepator, pentru el sar si-ntr-un picior :P Da' nu-i nevoie, imi dau ai mei chiar si fara sa cer.
  • caramelele Korivka de la Roshen. Le lasa mult in urma pe Bucurii and they make you wanna become an importer. Or be uber-cute and receive them as a present.
    -sursa foto-
  • mirosul de menta si busuioc puse la uscat... cam peste tot in sufragerie. Mai avem putin si trebuie sa le cerem voie sa trecem, sa ne asezam...
  • 2013, anul prunelor divine. Sa notez, sa nu uit.
  • sa-mi arate cineva un film spaniol in care nu exista nuditate perfect gratuita si deloc necesara. Amuzanti oameni.
  • am vrut sa fac un gem de piersici care sa pastreze delicatetea si dulceata din fructe. Iubind prea cu foc busuiocul anul acesta, am pus cateva crengute, sa fie, acolo. Am sfarsit prin a obtine un gust greu ce aduce cu fructul pasiunii. The weird kitchen alchemy...
  • duolingo.com e mi-nu-nat. Nu pentru ca am eu multe, multe lingouri si ma descurc excelent :P . Un site gamificat, de pe care inveti cu drag cateva limbi straine.

No comments: