Wednesday, August 7, 2013

Esti pe lista...

... mea cu lucruri-de-facut. Nu am uitat, mi-am promis. Numai ca, vezi tu... esti intr-o situatie mai grava decat "sters geamuri balcon" pe care mi-l tot plimb dintr-o zi in alta, cu intermitente, inca de la Pasti. Pe ele le tarasc pentru ca nu-mi place sa le fac. Pe tine mi-ar. Pe tine cred ca-mi place mai mult sa te scriu ca lucru-de-facut, sa-ti pictez des numele cum fac fetitele la spatele caietului de romana si sa te plasez intr-un viitor imaginativ asupra caruia am toate puterile creatoare, stergatoare, recreatoare.

Vorbim despre carti, despre case preferate, despre mancare, tu porti aia, eu spun ailalta, nu-nu-nu, scratch that, spun ailalta ailalta, descopar ca nici tu nu pui zahar in ceai, descoperi ca am trait aceeasi poveste de pe laturi opuse, nu-ti marturisesc ca eu stiam deja pentru ca legasem capete, nu-nu-nu, scratch that, poate o sa iti marturisesc tocmai la final, pana atunci ne bem ceaiul, vorbim, ne scrutam microexpresiile si incheieturile, trecem la teme majore, facem schimb de secrete dar nu cum fac copiii la gradinita, schimba dublurile, nu, noi schimbam surprizele, nu-nu-nu, scratch that, secretele alea valoroase, din care avem doar cate unul bine pazit, stiai ca secretele ne fac sa ne creasca ziduri, ei bine, cand le schimbam zidurile se unesc si putem, daca vrem, sa spargem o fereastra, dup'aia vorbim despre magarusi si corcodusi infloriti, despre motivul irezistibil pentru care motanii sunt mult mai misto decat pisicile, ia uite, s-a inserat deja, hai sa mai stam, eu mananc toate frunzele de menta din ceai si rontai toata gheata din limonada si ma intreb daca poti ghici ceva de pe fata mea pentru ca mi se pare, pentru o secunda, ca ma privesti cu alta privire, poate e doar lumina de la lumanarea aprinsa de baiatul asta lingusitor. Si tot asa scriu si sterg si rescriu.
-sursa foto-

Stii bancul cu cele cinci broscute care stateau pe un trunchi de copac, in mijlocul unui rau? O sa ti-l spun candva. Trec si asta pe lista mea cu lucruri-de-facut.

Poate o sa ajungi si pe lista mea cu regrete, in ritmul asta. O sa scriu despre tine si probabil ca o sa sterg mult. Si-o sa rescriu. Si-o sa-ti dau alt nume, ca sa nu inteleaga nimeni. Nu-nu-nu, scratch that, o sa-ti dau doar o initiala. Alta decat a ta. Cum ti se pare Z? Mai ales ca nu stiu decat o fetita cu ochi migdalati si par lung si negru care sa poarte un nume cu Z.

Stii ce draguta e? Ca o mica japoneza. O sa-ti povestesc despre ea si despre parintii ei, cum veneau ei des la ceai si... Trec si asta pe lista mea cu lucruri-de-facut. Cu numele tau in paranteza, frumos pictat.

8 comments:

Ioana_du said...

Wow!!!
Ce frumos............

rusoaica said...

Mă fascinezi! :)

Dănu said...

:D Sunteti niste dragute, amandoua. Ma faceti sa mai pun bucati de-astea.

Ioana_du said...

Hai, pune-le, pls pls pls.
Vreau sa stiu "ce se mai intampla" :P
Le pui azi? :D

Dănu said...

Draga mea, advisorii mei pe partea de online publishing m-au sfatuit sa numai o postare pe zi. La cat ii platesc, am luat hotararea sa-i si ascult :P

Magarul de Aur said...

Chapeau, jos palaria si altele sinonime. Nu mai stiu cine a zis ca testul ca sa stii daca scrii bine fictiune e cand oamenii cred ca e despre ei. Sa mai pui "bucati de-astea" si da-i incolo de advisori :P Pune multe, gramada.

Astept.

Dănu said...

Ia spune-mi, crezi ca este despre tine de fapt? :P Multumesc frumos, pune palaria la loc, nu e cazul. Inca.

Dănu said...
This comment has been removed by the author.