Saturday, August 10, 2013

Cum mai sunt acum

In 2007 eram mare fana a testelor psihologice online :D Mi se parea minunat sa aflu cum sunt pentru ca ridicam un etaj nou si habar n-aveam ce fel de etaj mai poate construi jumatate de om calare pe jumatate de iepure schiop, ca mine.

Amuzant, din aceasta vara iar am senzatia, so less dramatic than back then, ca ma paste o perioada de umblat in salopete.

Daca atunci eram asa, acum sunt cam asa...

Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||| 26%
Schizoid || 10%
Schizotypal |||||||||||||| 54%
Antisocial |||||| 22%
Borderline |||||||||||||||| 66%
Histrionic |||||||||||||| 54%
Narcissistic || 10%
Avoidant |||||||||||||||| 62%
Dependent |||||||||||| 46%
Obsessive-Compulsive |||||||||||||||| 66%
Take Free Personality Disorder Test
Personality Test by SimilarMinds.com



So long, schizoid me. Welcome, you weird & unheard of  histrionic-avoidant, borderline-OC! Ce mai perechi... o sa iasa un etaj cu totul si cu totul nemaivazut, ca de n-ar fi nu ar iesi in teste de pe internet :P

4 comments:

acumaicicumine said...

Paranoid 70%
Schizoid 30%
Schizotypal 42%
Antisocial 42%
Borderline 42%
Histrionic 63%
Narcissistic 46% Avoidant 70%
Dependent 38%
Obsessive-Compulsive 66%

Facusem testul si pe la 17 ani, dar nu-l mai gasesc pe blog. Oricum, atunci cele mai mari procente le aveau borderline, avoidant si histrionic.

Ioana_du said...

Hm, eu am iesit aproape 80% histrionica.... Si destul de narcisista si dependenta.

Bine ca sunt ei destepti!!

Magarul de Aur said...

Haha, fac si eu si revin cu rezultatele. Iti si explica sau vin la tine sa-mi interpretezi?

Dănu said...

@Irina: ca sa vezi ce face trecerea anilor dintr-un borderline... Eu, se pare, m-am transformat intr-unul. Ce scoruri bune ai la narcisism si dependenta! Nu ca as avea ceva cu tine, jur ca n-am :P

@Ioana: asa am zis si eu cand am citit, in 2007, descrierea schizoidiei ;)

@Magar: hai, sa te vedem, tulburatule. You'll mess their scales :P