Sunday, July 28, 2013

Iulinute

Iulie a trecut cam uneventful, insa eu nu m-as plictisi nici daca as sta o zi intreaga pe spate, cu ochii pe un tavan alb. Mi-e greu sa inteleg conceptul de plictiseala atata timp cat putem gandi si imagina.

  • o perspectiva neasteptata mi-a trecut prin minte saptamana trecuta: pe dezordonati ii scot din minti la fel de mult ordonatii pe cat se intampla invers? Ii irita obsesia acestora de a pune totul la loc, de a aranja perpetuu, de a  grupa pe categorii, de a dispune lucrurile pe baza unor perfecte dungi imaginare? Cred ei ca in mintea ordonatilor trebuie sa fie mare plictiseala si multe si rigide cozi de matura up their asses? Se simt acestia jigniti cand ordonatii isi dau ochii peste cap (simetric si ordonat), strang dupa ei, aduna si spala cani, le muta lucruri dupa un algoritm "mai bun"? Nu mi-am luat inima in dinti sa intreb un dezordonat in real life. Si daca tot ma ascund in siguranta intrebarilor virtuale, sa recunosc, deloc spasita, mult condescendenta si putin intelegatoare ca ma numar printre cei din urma si dezordonatii ma irita, ma agita, mi-i imaginez cu haos in minte si gandire, cred ca sigur intarzie peste tot, sunt unreliable si combina aiurea culorile. Din pacate pentru mine, aceste prejudecati sunt cam puternice si singurii care primesc ingaduinta de la My Anal Highness (haaaa-haaaa) sunt cei la care tin mult. Ei au voie sa fie cum vor ei.
  • o parte din mine a ramas la pubertate. Acea parte este, de niste ani peaking this July, in plin crush on Colin Firth. Tot acea parte a rontait pe indelete toata filmografia domnului incredibil de minunatului domn. Ma dau in vant dupa ochi caprui si nasuri elegante, dupa expresivitate concentrata in mimica redusa.
  • luna asta am avut parte de cea mai dificila lectura din viata mea. Nu a fost o lectura ci un laborator. Ca sa fiu multumita de ce am inteles dintr-o carte anume a trebuit sa rasfoiesc in paralel alte trei plus dictionare. O sa o tin minte toata viata. La fel ca pe oamenii cu care am avut de munca pentru a-i pricepe.
  • daca aveti, doamnelor si domnisoarelor, idee de o croitoreasa maiastra, inteligenta si serioasa, do help a girl in need. Multumesc frumos.
  • aaaaahhhfine, aaaaahhhfine, multe aaaaahhhfine. Se pare ca la Garana se organizeaza concursuri de mancat aaaaahhhfine. Trebuie sa merg si sa le arat eu lor ce inseamna talent nativ, antrenament, pasiune si hotarare.
  • daca nu stii cum sa ramai fara prieteni, uite-aici o metoda. Spune-le ca tu nu te simti bine cand vorbesc atat de mult si critic despre altii care nu sunt de fata si mai ales ca ti-e teama ca daca fac asta cu un prieten, de ce nu ti-ar veni si tie randul? Poate ar fi o idee sa vorbim mult si critic despre altii care nu sunt de fata doar in cadrul familiei, singura sursa de iubire aproape neconditionata. In plus, sa acceptam ca orice prietenie legata dupa varsta liceului are un procent mai ridicat de falsitate iar asta e normal, pentru ca si noi am invatat tot de-atunci sa fim falsi si excesiv de orgoliosi si primim de la ceilalti exact ce oferim.
  • m-au prins multe ploi si-am fost fericita. Dupa alea care nu m-au prins am alergat eu.
  • aaaaahhh, sapunul de Alep! E atat de frumos incat nu-mi vine sa-l folosesc altfel decat pe post de obiect de arta. Bine ca-mi amintesc iute cat e de placut la spalat :)
  • am vazut un sarpe de oras in zona in care locuiesc. Frumusel, magnific colorat, usor descumpanit de trafic. Cartierul asta e o veritabila gradina zoologica si asta e bine, pentru ca inseamna ca ecosistemul e sanatos si inca tolerabil de poluat. Ma bucura tare mult.
  • vara e cald, uneori excesiv; iarna e frig, uneori excesiv; cateodata ploua si ploaia e uda caci e facuta din apa and there's nothing YOU can do about it; temperatura nu creste sau scade cu fiecare vaicareala; asadar, cui bono?
  • Niciul are cel mai frumos calendar din lume anul asta iar luna iulie a fost mai frumoasa si datorita lui.
  • nu stiu daca am mentionat ca bulinuta de iulie afinele.... :P

-sursa foto-

2 comments:

rusoaica said...

Metoda de a ramane fara prieteni spunandu-le diverse ce ti-e teama ca ar putea sa se reverse intr-o buna zi si asupra ta nu tine numai de a vorbi despre persoane ce nu au puterea de a se apara, nefiind de fata. Testat in regim propriu :)

Dănu said...

Mda, banuiesc ca sunt mai multe metode... Sa nu exageram totusi, ca ramanem fara niciunul ;)