Friday, July 19, 2013

Does your mother know?

O chestie e certa in ceea ce ma priveste. Ma rog, mai multe, dar sa exageram acum de dragul efectului stilistic. Am succes la domni ceva mai tineri decat mine.

Desigur, o fi din cauza ca my inner child nu prea sta in ci iese des la suprafata. O fi si din cauza ca mai am foarte mult de crescut pana ajung la individa medie statistic de varsta mea. Cu totii venim cu plusuri si minusuri, bine ca n-am altele mai grave.

Doar ca... oricat de flatata as fi de atentia asta proaspata si extrem de bine-intentionata, nu ma pot abtine sa nu ma intreb de ce nu exista niste difuzoare uriase in lumea asta, din care sa iasa piesa potrivita in momentele cat-de-cat-importante ale existentei noastre.

In cazul acesta, propun urmatoarea piesa. E cea pe care mi-o fredonez singura in gand in timp ce sunt nevoita sa le raspund minunatilor domni prea tineri.




No comments: